30.11.2006. / 21:46

What did I doo?
#

Whaaat did I do


-speak! (7)

28.11.2006. / 15:41

imberlanost
#

imberlanost


-speak! (3)

konture
#

Tvoje lice, kroz vene mi prolazi
Tvoj osmjeh, me u snu progoni...

contures


-speak! (0)

raspadaju se sunčevi cvjetovi
#

Lomljavina krhkog tijela
odzvanja
dugim
mračnim
ljepljivim hodnikom
Krike
zatomljuju
vapaji odavno
zaboravljenih duša.

Iz daljine
u valovima
dopire magla
sjetna
navodljiva
narušava spoznaju o tebi.

Raspadaju se sunčevi cvjetovi.

sun


-speak! (2)

26.11.2006. / 18:17

Pseto...
#

...and his best friend-the bone

i ofcourse..


-speak! (4)
Bačvice paparazzi report:

paparazzi_wedgie


paparazzi 2




-speak! (0)

Frajer :)
#

frajerčić


-speak! (0)

splash no#2
#

splash no#2



Ljeto ujesen. Na današnji dan :)
-speak! (0)

sparkles
#

sparkles


-speak! (2)

25.11.2006. / 19:35

music is his life
#

music is his life


-speak! (0)

lišće
#

lišće


-speak! (3)

a sign?
#

a sign


-speak! (2)

24.11.2006. / 11:52

nešto.
#

nešto


-speak! (3)

jesen u mom autiću :)
#

jesen u mom autu


-speak! (6)

19.11.2006. / 14:08

magic ball
#

magic ball


-speak! (4)

15.11.2006. / 22:54

plavo
#

plavo


-speak! (2)

Ć
#

Dakle, Ć!
Ovo meni moje drago (drago ovisno o raspoloženju, no hajd) napisalo:


Ć

Moja Ć je divna i krasna
I još ima i stasa i glasa

Bujnih grudi, prekrasna lica
Mekane kože i sjanih nožica

Ima svoj stav i principe
Uvijek je u pravu i kada nije

Njene oke, kad dva velika Marsa
Ni sjena svemu što je otkrila NASA

Ni usnuo nisam da će moja biti
I još ka tome i dijete mi roditi

Svaki trenutak s njom pravi je dar sa neba
Volim je i više nego što treba

Ne, ispravak, briši ono zadnje
Moja Ć ne zaslužuje išta manje

Volim te, to ti je valjda jasno
Mislim, kažem ti, jasno i glasno

Sve što mogu ja ću da ti dam
Jer ti si moja voda, moja hrana i moj zrak

Moje srce pripada tebi
Čini što god hoćeš ali to nikad ne zaboravi

Kao i ova pjesma, sve ima kraj
Osim tebe Ć, ti si moj raj

by Ć



Khm...čisto jednu stvar da razjasnim, odakle mu da ja njem' bum dijete rodila, ne znam, no...zato je Ć - Ć njami
-speak! (3)

con il fiore
#

con il fiore


-speak! (1)

13.11.2006. / 15:22

way of life?
#

way of life


-speak! (0)

12.11.2006. / 13:42

heaven beside you
#

Like the coldest winter chill
Heaven beside you... Hell within
Like the coldest winter chill
Heaven beside you... Hell within
Like the coldest winter will
Heaven beside you... Hell within
And you wish you had it still, heaven inside you
....hell within

heaven besides you, hell within


-speak! (2)

Bepo i Floki
#

Bepo i Floki


-speak! (0)

Leić
#

leić
-speak! (1)

11.11.2006. / 15:03

the sea stripes
#

the sea stripes
-speak! (2)

10.11.2006. / 23:20

jumping in
#

jumping in
-speak! (0)

kids play
#

kids play
-speak! (2)

svjetiljka
#


-speak! (2)

09.11.2006. / 15:15

whispering
#


-speak! (2)

08.11.2006. / 20:29

the swim
#





-speak! (2)

lighthouse
#


-speak! (0)

...with a foxy
#


-speak! (0)

07.11.2006. / 19:08

suset
#




-speak! (2)

06.11.2006. / 14:03

brodići
#


-speak! (2)

carate cat
#


-speak! (0)

05.11.2006. / 13:31

portret: zijevanje
#



Dakle, Menjuel, as promised :) Malo je slika puno nekvalitetna, ali...to je bio paparazzi pokušaj hvatanja te jedne davne O'Harske večeri :)
-speak! (3)

03.11.2006. / 19:03

portret: Momsey
#


-speak! (4)

02.11.2006. / 14:50

portret: Mrkvica
#


-speak! (5)

01.11.2006. / 21:50

portret: Puljeek
#


-speak! (2)

portret: Gia
#


-speak! (0)

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari?

NAPOMENA: u zadnje vrijeme sam pretrpana obvezama pa su postovi većinom namješteni par dana unaprijed na samookidanje. Ova je informacija bitna da ne bi ispalo da ja koza visim po blogu, a ne odgovaram na komentare niti dijelim iste :)

Novi dizajn je as we speak pod čekićem, stoga ovo bu bilo malo nabacano do daljnjega :) A za sada, best seen in IE :(

knjiga žalbe:
flereous3x(at)gmail.com

copyright © flaire

hits

present




about
[-]


Flaire je:
-mizantrop, redovito okružen hrpama ljudi
-(očito) mazohist, lagano do umjereni
www bespuća su se tu pokazala idealnim, stoga se ne čuditi ako ju sretnete na svakom kantunu
-linguza :(
-studentica s tendencijom da joj to preraste u zanimanje :)
-zaljubljena u svoja dva pseta, Peggy*, Korčulu i Subaru Imprezzu
-prirodna plavuša, no rijetko u tom izdanju
-wanna be ljevakinja
-mjuzik freak
-brutalno realna, s iznimkom:
-uvjerena da Djed Mraz actually postoji
-ovisnik o kavi, žvakama, labellu i češkanju
-iznimni ljubitelj sladoleda, moto-keksiju i maruna
-blizanac (s ovčicom u podznaku)
-i još puno, puno toga :)

glavni likovi:

*Peggy:
Image and video hosting by TinyPic
Olitiga Panasonic Lumix FZ50,
Djevojče zaslužno za gotovo sve slije na ovome blogu.

No, kako smo nedavno imali nezgodicu u kojoj je bidna Peggy ostala zaglavljena na stativu, zboga čega, pak, ne mogla 2 puna neprežaljena tjedna proputovanja otocima slikavat, nabavili smo i maloga Ixija:
Image and video hosting by TinyPic
Just in case :)











mjuzik
[]


Trenutni top 20:
(za slučaj da se nađem negdje bez laptopa, IPoda, ili ikoje naprave s mojom mjuzom, a s kompom i dslom :))

Get Your Own Player!



linkovi vode do lyricsa
-Last kiss - Pearl Jam
-Innocent - Mike Oldfield
-Tunnel of love - Dire Straits
-I can see clearly now - Johnny Nash
-Bad love - Eric Clapton
-D'yer Mak'er - Led Zeppelin
-Be the rain - Neil Young
-LA woman - The Doors
-Rebel, rebel - David Bowie
-Don't stop - Fleetwood Mac
-It's oh so quiet - Björk
-I fought the law - The Clash
-I can dream - Skunk Anansie
-I can't stand loosing you - The Police
-I'm your man - Leonard Cohen
-Strawberry fields - The Beatles
-Henry Lee - Nick Cave
-And she was - Talking Heads
-Tonight, tonight - Smashing Pumpkins
-Cowgirl - Underworld















eXTReMe Tracker