utorak, 23.05.2006.

evo mene javljam se iz nekog usranog hotela scott pisem na nekom usranom internet kiosku koji ne radi na moru sam do petka nema skole samo zabava

subota, 20.05.2006.

ovako radim malo preuređenje na blogu
od sada će svi komentari biti izvješeni sa desne strane kod boxeva

igrice će te igrati na drugom blogu za koji će te dobiti link a izgledaće jednako kao i ovaj

a ja ću se i potruditi da i napišem koju zanimljivu

utorak, 16.05.2006.

evo dugo nije bilo igrica

evo vrijeme je i da ja neš napišem

kao prvo kakav je to bend traži bassista pa onda kad se neko javi mjesto da budu sretni poćinju tražiti audiciju ludlud pa zbilja ste smiješni , a ionako nemam vremena za to

evo baš neki dan ja bio u sk8 parku a tamo neki lik se rola isprva bi ga zatukao o uzeo mu role zato kaj nema pojma ali onda je lik napravio beckflip dobro onda je došao sanjin i poćeo se praviti pa je onda lik išao ućiti frontflip da bi kasnije radio mistiflip e i tako lik dođe sasvim sporo do funboxa skoro da se zaustavio, skušio da neće uspjeti ali on se baci na frontflip lik je naravno pao na leđa ko pićkica i presao se voziti ali kmi smo se ljepo nasmijali

srijeda, 03.05.2006.

evo još jedna malo se duže ucitava ali nema veze pa strpljivi ste vi


utorak, 02.05.2006.

nego eto prošla ona smotra i najvjerojatnije(99,99999999999% smijehsmijeh) idem na državnu smotru
yesyesyesyes

škola će pomoći da se robot uredideaddead

čovjeće četri dana plačena boravka ja samo trebam voziti robotasmijehsmijeh
pa ludilozujozujo thumbup
još i dobim đeparac od školegreedygreedygreedy pa nema ljepše od toga nononono


daj iggy ajde pa ja ću svirati basyesyes u onom munjemomludlud bendu u kojem sam svirao isto sam svirao bassyes
pa znam ja to svirati to je još lakše od prateće ili prve gitareyesyesyes jeldanononononono

e možda uskoro objavim filmić sa mojim malim robotom zove se big bot

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Copyright © fixy - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


duboke :))
my goal is too be as magic as fire
to be as fast as wind
to be as power full as water
and to be as strong as earth

and to be a human like no other

od dana 05.07.2006. u 14:45 h
Free Hit Counters

ovdi se možeš logirati na svoj acc



muzika



Team Nightmare- the source for Robot Combat info!