test I NE ZNAM

02 travanj 2009

sutra imam test!!
test ili ispit!
isto sranje...ja nista učila
ah...
i sta sad, opet smaus ebe razočarat po hilajditi put, mrzim to...mada kada pomislim da ga odjavim, onda si mislim ma radje cu i izać na ispit barem sam onda u nekom doticaju faksa, ovak da ga odjavim, uopće ne bi imala filing da studiram
ali ne da mi se to više, doista mi je, a ja bih vss da mogu dalje, da imam visoku spremu sve bi mogla, sve druge uvijete imam, samo mi to fali, a jakko mi se ne da.

pa da šalabajzam okolo , još bi čovjek reko aha to je to normalno da mi se ne da, ali ja sam u stanu poslije posla ne mičem se odavle, i ne znam zasto mi se ne da

da bar postoji neki recept....
ne znam....

bas jesam u problemima ...muci me to, ne znam jel bi se prebacivala nekud dalje na studij, jel bi nesto od početka, što bih.....

eto svaka druga riječ me opisuje.....
NE ZNAM!!!

niti imam viziju kako to dovršiti, kako se motivirati, kako učiti, ništa, baš se osjećam ko čardak.....
i još onak šta je bitno, mislim da imam podršku samo roditelja, drugi ili misle da ju ne trebam ili se uopće ne trude da ju pruze...i to me zivcira.....
drugi...mislim na gospodina BITNOG.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.