filozof modernog doba

petak, 31.10.2008.

Odmori se, zasluzio si

Ovaj ima ovo, ovaj ima ovo, ovaj ima ovo, a radnicka klasa fijujuuu...ne moze...nisam ja, ja branim interes nase, ziv sam, ja sam im jebo strinu, hrvat sam i to mi se pise, niti jednoga, ne moze, ne moze da se deres ko jarac, kad se jedanput kaze ovako, mozes, odi nadji si bolje, dizem ruke, predajem se, nadji si bolji posao, nadji to, a ljudi zele, narod zeli da bude to..znate sto je danas, umjesto da je sloga, to je seljacka sloga, seljo gubi se.. sta je junaci...ne moze, ako ti meni obecas to, ne moze, nisam ja zadovoljan, nisi ti zadovoljan, nije citav kolektiv, ja bi..ja nemam sto vise reci, zamolio bi ili da vam zazelim, kako vi kazete, sretan vam vikend odmor....mmm da...lud

- 11:00 - Komentari (44) - Isprintaj - #

utorak, 21.10.2008.

Mir u kuci

Prosli smo sve, prosli smo to, prosli smo to...a sto je danas..daj malo, nemoj grlom u jagode, to je malogradjanski, da djeca koja bi zbiljam trebala ici u skolu, romi, romici, ima i cigana, ima ih, i zidova ima, zasto..nedaju to, nedaju to...vele, vozi to, vozi to...ja bi pitao, dobro, nisam mjerodavan, zbog cega je doslo do takve nesloge, ti si taj, ti si taj...a zive u kuci, ovo im je kuca, ako neko nesto kaze, daj ovo, daj repliku, pa sta je to..sad crkve dosle na red, pa srusite sve, niti crkve nam netreba, bute isli gore na Dolac po mrkvu i korabe i to bute vi gladni ostali...mmm da...lud

- 21:43 - Komentari (16) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.10.2008.

Kaj da se radi nedjeljom?!

Znate kaj, daj mi pistolj da se ubijem, drugoga problema nema, ili ja nekog ili on mene, kaj..takvo je doslo vreme, da se bumo sad ubijali, a kad je trebalo pucati i kad se borilo za nasu republiku, ali za opcenito...nista, bicu malo i bezobrazan, ni kurcom nisu mrdnuli, imaju skrovista...mmm da...lud

- 12:59 - Komentari (22) - Isprintaj - #

srijeda, 01.10.2008.

Ostati priseban!?

Kaj ja budem budali nekaj pametnog rekel, nema nista postovanja i onda se grozis, kako mogu bit normalan, kad se ovako ponasa, jebem mater zeni i svima, to je karakter..ja volim djecu, jebem im mater...mmm da...lud

- 12:44 - Komentari (40) - Isprintaj - #