filozof modernog doba

subota, 29.03.2008.

Kome vjerovati?!

To ti je ono znas...popovi su lopovi,sad uce sexualno pa vjeronauk i pop onome ko ide redovno u crkvu da drzi neke prodike i to...mmm da...kad mu nesto reces bit ce protiv,a kad ne onda gladi bradu... mmm da...lud

- 11:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 28.03.2008.

Zastita

Znam kako sam radnika stitio i reko sam..tvornica radnicima! I ja sam isto bio pedofil,dal sam sve radnicima i dovidenja!...mmm da...lud

- 14:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 26.03.2008.

Nek se zna ko je gazda!

Pedofili su oni koji nemaju karaktera,piju,puse,trose,a zeni nije dozvoljeno da pusi,ako sam ja gazda...mmm da...lud

- 22:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.03.2008.

Tko zna?

Daj mi odgovori ako si pametan..zasto treba zabranit u nedjelju radit?..i nekad je bila kucna posjeta i kod nas je sve idimi-dodimi...mmm da...lud

- 20:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.03.2008.

Sretan Uskrs!

Sretan Uskrs janje moje,to ti zeli jaje moje...mmm da...lud

- 02:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 22.03.2008.

Ko koga?

Mobing-to ti je da zena je razocarana i kaj..nemre si pomoc...mmm da...kao prostitutka i to,toga imas uvrh glave,to ti je kontrarevolucija...mmm da...ti si bio ozenjen,a ona udata,a ti joj prepises da je ona gazda...mmm da...lud

- 11:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.03.2008.

Ideje

Ja se izvinjavam,opet smo dosli na takvu ideju i pamet,mi zivimo u 21.vijeku,nismo u 17.,18.,19. i mogu se zahvaliti svima ako ste gradani...mmm da...lud

- 10:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.03.2008.

Gradani=gradani?

Eto dozivili smo to,razgovarali smo sa covekom,ako si gradanin i ja sam gradanin...mmm da...kaj bum ja tebi rekel,kaj se koga tice kaj ti..ja sam rekel,nasa..di mi zivimo,to je drzava u drzavi...mmm da...lud

- 12:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.03.2008.

Dodaj soli da ne boli!

Ona kaze..jesi cula za vegetu?..a jesam,to ti je drz vodu dok majstori odu!...mmm da...sve su prodali,sve su drpili i sad bi tili jos vise..sto ce on meni solit pamet,pa imamo solane,imamo da...mmm da...lud

- 15:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 15.03.2008.

Neslaganje

Ja bum rekel crno,ti bus rekel belo...nasi gradani opcenito gledajuci to ti je idimi-dodimi...mmm da...ne znas govorit srpski i to,to je malogradanski,ako ides u tu skolu zasto bi zapustio to,mislim...mmm da...lud

- 11:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 14.03.2008.

Predavanje

Vi sto nama kazete,mi smo to pojeli,progutali vec 3 puta na dan...mmm da..malogradani su oni koji nemaju 2 pojma o zivotu i sad ga ti ucis da su gradani oni koji...mmm da...lud

- 09:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.03.2008.

Staf

Lebac vam jebem,sta se pravite vazni..nistavila..mmm da...ne svida mi se jedan staf,ovoga,ovoga,ovoga,zasto ako si necu ja reci i to ponavljam...mmm da..lud

- 10:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 12.03.2008.

Seoba

Reko sam tisucu i tisucu puta,mi imamo sve,imamo gradanske hrvate..to je nekad bilo...mmm da...imamo nacionalno pitanje..kako vi meni mozete reci ja sam hrvat,ja zivim u takvom..ma to je seoba slavena...mmm da...lud

- 11:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 11.03.2008.

Koji vrag?!

Egzorcist nema ono sto mu treba..svi smo bez straha...mmm da...ja sam reko..zasto nas teraju tamo gdje mora biti covjek odgovoran za sve?!...mmm da...lud

- 10:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 08.03.2008.

Svi mars na ples

8.mart ili sta..ma to ti je isto znas dobro kao kad smo pjevali..drugarice posadimo cijece...mmm da...lud

- 10:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.03.2008.

Borba

Borili smo se protiv svijeta,a sad je sve doslo naopako...il je kriz kras nas ili je da...mmm da...lud

- 10:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 05.03.2008.

Avijaticar

Ako je on pilot bezveze,nadi ga,ako ti imas dobar dan,dobar rucak,ako ga ti pozoves mozda je...mmm da...mi se sjecamo,radio konferencija...mmm da...lud

- 07:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 04.03.2008.

Naredjenje

Jeste li culi..dobio sam naredenje da vam naredim...mmm da...nisam ja reko..sto..upitnik,usklicnik,nisam ja sa djecom veslo siso...mmm da...lud

- 09:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.03.2008.

Molba

Zamolio bih vas dragi gledaoci,a ima i slusaoca...mmm da...kazite di je mijesto,a ne trla baba lan da joj prode dan...mmm da...lud

- 14:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #