< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LiNkIcHi!!!!!!!

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Moj stari blogich
Image Hosted by ImageShack.us
tkdKnin cool
HTShrvatska
Iskon-iportal
T-Portal
VIP
Getty Images-za skidanje slikica....
Pjesme,pjesmice -za skidanje rici pisama...
Imageshack
Bigoo
U Tube
Moj drugi blog

Kosture,kosture koja ura že???


FRENDOVI

klubske kolege
Zeky....luda mala....lud
mala Antonia....nije fufa....namcor
Mia....soldicka...rofl
Marina,Antonija i Nika....zakon blog.....

kolege iz TaeKwonDo svijeta
LaNy MoJa LuDa I cOoL zAgReBaChKa CuRkAsmijeh
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usmoja zadarska ljubav i kraljica nut
Image Hosted by ImageShack.us
JeKy..... SuPeR cUrKa Iz SeSvEta,uVijeK spremna pomoc,joj kad se sjetim ljeta kak je ta curka mene ohrabrila prek poruka.....tnx....thumbup
Image Hosted by ImageShack.us
MiCh......dechkovic iz sesveta...cool,opaljen...ma ne znam kaj da napisem

školske kolege
Shaggy.....zakon lik.....spreman pomoch....uzasno me posjeca na Shaggy-ja iz Scooby Doo-a
''stevooooo''......mali je leđenadaaaa......piplich....ahahaha

bivše školske kolege
Image Hosted by ImageShack.us
LaTiCabang
Image Hosted by ImageShack.us
NaTkY-moja ludicalud
Image Hosted by ImageShack.us
TrUbA-Legendaeek
Image Hosted by ImageShack.us
TuK@....naughty
InEs....cerek
Image Hosted by ImageShack.us
NiNo....rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us
DaRkO The King....nut
MaRiNa the kick boxing love....cerek
MaRiJa bLiZaNkA.... yes
MiA....wink
Image Hosted by ImageShack.us
MaRe....lud
StIpE,MaRiN bUrAz....nut
AnDrE@....blabla
kat€....thumbup


Jos neki ludi blogovi koje citam.....

Bingo....decko iz zadra..predobar blog...smokin
AnItA....nut
maRiJa....yes
KiKiC@....ronaldica.....hehe....smijeh
Kr@njč@ric@....nikic sve govori....lud(bez uvrede)
M@r€....

E blogovi samo o nogometu....neki fanovi.....

dubravk@....
Torresic@#9....
Torres f@n....

NOGOMETAŠI
Image Hosted by ImageShack.us
Cristiano Ronaldo
Image Hosted by ImageShack.us
Manchester United
Image Hosted by ImageShack.us
Arsenal
Image Hosted by ImageShack.us
Chelsea
Image Hosted by ImageShack.us
Liverpool
Image Hosted by ImageShack.us
Fernando Torres
Image Hosted by ImageShack.us
Alan Smith

PJEVAČI I GRUPE
Image Hosted by ImageShack.us
KILLERPILZE
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Matt Willis...bivši clan Busted-a
Image Hosted by ImageShack.us
US5
Image Hosted by ImageShack.us
Tobias....
Yellowcard
Marc Terenzi
Sarah Connor
Lee Ryan


Chatich.....ovak je najbolje
a dok ne naucim

subota, 02.09.2006.

Evooooooooo meeeeeeeeee..............

Eeeeeeeee ljudi moji....
evo nisam pisala tocno tjedan dana post.....
A evo odlucila sam se sad napisat.....
Pa kao sto znate ovo je zadnji slobodni vikend.....
u ponediljak skola.....ajme jedva cekam vidit cili
svoj novi razred...al opet zaj mi je sta je lito tako brzo proslo...
bilooooooo mi je zakon....je da je nekima nepomljivo ono cilo
lito dva treninga.........al opet ekipa je za +5.........
Stvarno nam je bilo zakon....pogotovo na bazenu......
ma i u dvorani su bili piševi.....i u teretani....ma svugdi....
Kad ti je ekipa zakon onda ti je svugdi zakon.....
I tako ka sad pocinju standarni treninzi......
u 20:30 do 22:00 6 puta na tjedan.....
Inace Dena nam je ka obeca
koz deveti misec ic na sparinge sa drugim
klubovima...a prvi na listi su nam zadrani.......
weeeeeeeee......moje male legendiceeeeeee....wave
a mozda odemo i do Knina....jos nista nije sigurno....
A sto se natjecanja tice bit ce puno putovanja....
issssssssssse kak ce tamo bit zakon....
a pogotovo na drzavnom juniorskom....
eheheh.....2 DANA POSLI MOG ROĐENDANA.....
weeeeeee....bit ce partyja.....
A sto se tice kadetskog mozda
odem pomoc Deni oko malih kadeticha.....
a posli ta dva drzavna ka idemo u Livno...pa
imamo u 11.misec dva natjecanja...medu kojem je
Croatia Open......a u 12.misec idemo za Italiju......
Inace meni pocimlje posli drzavnog male pripreme
za polaganje.....isssssssseeeee moram priznat da me
hvata mala panika.....
eeeeee pa to je ipak crni pojas.....6 godina
sanjam o tome i sad se san ostvaruje.....
al dobro imam ja svoooooog ''brata''koji ce me to naucit....
Eto ljudovi moji odo vam ja
san malo uredit i drugi blog.....
skupilo se novosti za nogometni blog....
E da i one osobe koje nemaju muda napisat
ko su neka ne seru po mojim blogovima.....
pisem sta ocu jer sam vlasnik i imam pravo pisat sto hocu...
a vama ako smeta ne dolazite na moj blog....
UNAPRIJED HVALA.........
Ajte ljudovi sritno(srednjoskolcima-prvasima)u pon.....
voli vas i ljubi
vasa
filipic@

POZDRAV Monteru.......

CiaO BaO
thumbupwave



| say something,please!!!! (3) | print | # |

<< Arhiva >>