welcome to the jungle.....

ponedjeljak, 03.04.2006.

ja i bližnji...

noNeznam zakaj,ali zadnjih 2 do 3 tjedna sam jebački sav nikakav..prva misao koja mi padne na glavu je da se sjetim svojih bližnjih ljudi koji me vole,kojima je stalo do mene...jesam li u pravu...ali u mom srcu je sve jedno neka praznina...ko tu fali...tu je mjesto koju čuvam jednoj osobi...jednoj osobi koja više nije s nama i koju sam neizmjerno volio,do koje mi je bilo stalo...svaki put bilo to u gradu,bilo to sa prijateljima sjetim se te osobe i odmah me obuze neki ledeni vjetar,neki crni,stvarno crni mrak i magla iz koje je teško izači...to je moj bratić...HRVOJE LJUBIĆ...osoba puna dobrote,osoba puna spokoja,mirnoće,osoba kojoj sam se mogao povjeriti...osoba koja je znala sve moje najveće tajne...ja i BRATIĆ smo bili kao jedna osoba..nadopunjavali smo jedan drugog...VOLIO SAM GA NEIZMJERNO...bilo je tu između nas i svađa i prepirki i ružnih riječi...ali sada znam da nisam tako mislio..znam da nije ni on...znao sam ga kao sebe samoga..čitao sam ga kao knjigu...naše tajne nisu bile ništa naspram onoga što su mogle biti...sada i uvijek u mojim mislima postoji i stoji čvrsto zategnuto samo jedno pitanje...ZAŠTO I ZBOG ČEGA...???????bio je čvrst,bio je jak..ali u sebi je skrivao nešto što njegovo tjelo,njegova duša nije mogla prihvatiti...zato i dan danas svaki put kad dođem na njegov grob,"stanem" pokraj njega rame uz rame,upalim mali bijeli lampaš,i kažem tiho u sebi tek toliko da me čuje VOLIM TE...

- 23:51 - hiti se na pleča (10) - natrag se digni - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nekaj o meni

  • zovu me:IVAN FILIPIĆ (File)
    rođen:15.06.1989.
    slušam:metal.. i stari rock..(naj grupe:maideni i gunsi)....
    škola:1.razred sport.gim.
    frendovi:Pranjić,Bobo,Frenky,Kuxxx,Hleba,Kruška,
    Grim,Kolar,Tino,Periša,Sister(kikach):),Maja:),Tina:),
    Mona,Ješa,Melita,Štefanka,Ratkovička,Krejzi Mašrum...itd...
    hobiji:rukomet,nogomet,kompjuter.....
  • neki blogovi....