cerekCiao svima…. Evo još sam pod dojmom….Bila sam danas u Puli da predam papire za upis u umjetničku školu…ma sve je ispalo super….ajjooooj kako je tamo fora….svi su opušteni i furaju svoj stil…ima 4 razreda pa se znaju međusobno…i jako puno smjerova i učionica sa raznim tehnikama… Kad je zvonilo taman je Slavica izašla van na odmor pa me provela kroz cijelu školu da vidim kako rade na svojim radovima,pokazala mi je učionice i opremu za sve što im je potrebno,imaju učionicu za kiparstvo za raditi sa glinom i gipsom,za tekstil..i za slikanje,za poziranje i tak,još puno toga….vani ima mjesta za crtanje pod stablima…a to ostavlja ležeran dojam,sve je pod sjenom od sunca,kao da je pomalo skriveno i da čuva neku tajnu,a kad si u hladu okružen prirodom,lakše se opustiti i mašta radi…thumbup
Slava je pitala profu da budem na njihovom satu,da se upoznam s načinom na koji rade,i ona je rekla da može,zapravo bilo joj je drago da se netko interesira…kad sam došla u učionicu,sve klupe koje su bile prepune pribora,su bile okrenute u svim smjerovima kako bi lakše mogli nacrtati predmete na sredini razreda…
Ove godine u gimnaziji sam navikla na dosta stroge profesore,barem kad je u pitanju ponašanje na satu i način na koji se ophode prema nama…
Ali tamo je nastava skroz drukčija..sve je prirodno i jednostavno neuredno..baš slatko,sviđa mi se kako se s profom dobro slažu,stalno ih je obilazila i predlagala koje nijanse i kontraste boja da koriste da naprave što bolji rad..…Super!!...tako sam sretnaroflsmijeh… mislim,bila bih najsretnija da sam dio toga,zato u subotu idem na prijamne…kull…potrudit ću se da napravim odlične radove i da me prime…pa ću biti buduća umjetnica….
Poslije smo skupa išli do Mc'Donald'sa,na klopu naravno…pa smo Slava & Ja pustile starce i otišle pogledati neke 2 izložbe u galeriji koja je u sklopu kafića..bilo je ok..pa smo se sjetile otići do Doma,gdje ona stanuje preko tjedna dok ide u školu..pokazala mi je svoju sobu koju dijeli sa cimericama,soba im je preslatka…A kako je tek Dom velik…nekoliko katova,sa dugim hodnicima,na jednom su katu smješteni dečki a na drugom cure…ima i puno prostorija sa kompjuterima i televizijom,i sa DVD-om…itdalje….
U domu imaju razne aktivnosti…Dolje se nalazi teretana i prostorija za streljaštvo,imaju i dramsku grupu koja je meni jedna od omiljenih,..a trening odbojke bude u dvorani blizu Domanaughty…preeeeedobro,ma super,jako sam HAPPY…
Ipak,s druge strane,želim napisati da koliko god da sam sretna radi toga,žao mi je što neću biti više sa svojim sadašnjim razredom..ali za sreću se isplati,jer kad ću učiti i ostvariti si želju ako ne sada,dok sam još mlada,heehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...u sobi od Slave...

btw...jučer je razrednica,koja nam predaje likovnu umjetnost,nas par cura iz razreda vozila kod jedne žene umjetnice,jer idemo na likovnu grupu,pa da odnesemo peči svoje radove od gline...Kod nje je tak zakon da nam je vrijeme prošlo skroz brzo...pokazala nam je kako ona radi sa glinom,inače se bavi plošnim oslikavanjem...ima galeriju kod bazilike u Poreču pa je rekla izložiti i naše radove..Dala nam je da pokušamo raditi sa njezinim kalupima od gipsa,i stvarno sve dobro izgleda..a kad smo trebale ići svakoj je dala jednog malog anđelčića koji na sebi ima boju i glazuru...sve u svemu...vrlo kreativni dani...cool
kiss...pussa...

Image Hosted by ImageShack.us
23.05.2007. | 19:28 | |7| Grafitiraj Me | Make Your Dreams Come True |
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...Dance With Me...

** tHis iS aLL ab0out **

smijehnut:) HappY bLo0g :)thumbupyes

---> L!nKići <---

>tynčeko<

>barby<

>cvijetić<

>zel..Ena<

>nYvY<

>jejE<

ImageChef.com - Create custom images

nešto o meni

My best…*VOLiM*cerek
*my prijateljekiss
*svoju sobu i cimerice
*sport..nogomet,odbojka,slolnitenis,swimming,
*kad mogu s nekime normalno razgovarati i biti ono što jesam
*ŠPUD

*razmišljati,zamišljati
*voćni sladoled & čokoladu
*uživati u zalasku suncacool
*big hugs,tople zagrljaje,njegove kissiche
*skakati s dige & izležavati se na moru sa doobrim pogledom

*super mi je biti budna i ne mogu dugo spavati
*afričko jelo Kus Kus
*putovanja
*slati puse na daljinu
*snjegoviće

*trampoline
*hot čoklet
*aj laik motori,eh kad bih ja imala 1
*slušam sve osim mame(she's my frendicarofl)
*kad sam jaaako hepi i raspoložena za *ples

*r'n'b,rock,metal..ma sve pomalo
*volim jezike svih vrsta..ingliš najviše i of kors-jezik ljubavifino
*omiljeni cvijet..margerita,velika bijela tratinčica
*zelenu,plavu,žutu,rozu & bijelu boju
*gitaru
*obožavam biti na kiši
*noćno kupanje
*poljupce
*wink smajliće
*kad valnea svira klavir
*kad pada kiša a mi se ljubimo

*lijepe riječi pune pažnjekiss
*akcijske i horror filmove
*volim petak 13!..
*okupiti se s društvom svakog slobodnog trena i biti sretna…
*…u slobodno vrijeme skačem*trčim*plešem*smijem se do suzayes*idem van*crtam*fotografiram*lakiram nokte u šarene cvijetiće...

*obožavam crtati
*istraživati nešto novo
*penjati se uz planine
*usrećiti najdraže
*fotografiju

*musicpjeva
*sretne suzecrycerek
*zagrliti nekoga kog nisam dugo vidjela
*pisati pjesmice
*volim riječ voljeti

*volim osjećaj ljubav
*sms za laku noć
*stajati negdje visoko i biti mala naspram svemiraeek
*smješne stvari

*privjeske za ključeve
*starke,sk8erice...suknjice,minice
*šarene ljude s osmijehomsretan


Image Hosted by ImageShack.us



My worst…°°non amo°°no
*prazne baterije na digitalnom
*gole bijele zidove bez znaka života u sobi 1 tinejđera
*se dosađivati
*predrasude
*tužne situejšns
*neugodnosti..(sama se sebi smijem jako čestonut)

*strašne dreams koji izgledaju realno
*nesporazume
*kad s nekim nisam u dobrom odnosu..
*dugo čekati u redu
*prehladu
*gledati sama horror...brrrrbang


Image Hosted by ImageShack.us


Željeee Željicee°°i W!SH°°smijeh
naučit svirat gitaru
skočiti s padobranom
otići na neko EXOT!C mjesto
posjetiti svoje rođake u Canadicool
biti uvijek nasmijana

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Cvjetić i smajlić
Elen vanja sara doris sandra
Crtamo medu balonima
Image Hosted by ImageShack.us

Na dvorištu skulice
Image Hosted by ImageShack.us

Cvjetić ja i sandra



s0m3 fUn :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*me und nyvy und tyna*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Create custom images

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Kiss…mmm
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us