Image Hosted by ImageShack.us everything for love..... - Blog.hr

everything for love.....

srijeda, 25.01.2006.

Image Hosted by ImageShack.usNe znam kako neki ljudi uopće nemaju srce…misle samo na sebe…ne misle ne to kako se drugi osjećaju kada ih povrijede…
Stvarno je to nekako jadno…
Na početku misliš kako bi za tebe skinuo sve zvijezde s neba….govori ti toliko lijepih riječi od kojih ne bi ni mogao posumnjati da mu nije stalo do tebe….govori ti da te je uvijek volio i da te još uvijek voli…misliš da je sve to istina..i onda samo jednog dana saznaš da je bio s drugom i još ti laže da je mogao biti s njom ali nije htio jer mu toliko značiš…
I tek sada kada se to meni dogodilo shvaćam kako je to…
U tom trenutku kada sam to saznala poludjela sam, a i tako sve držala u sebi i pravila se da mi se nije ništa dogodilo…da me sve to nije pogodilo…nisam mogla vjerovati…
Mislila sam da mu stvarno nešto značim…
Previše je bola ostavio u mom srcu a htjela sam samo malo pažnje, samo malo ljubavi…
Ali nema veze…
Jednostavno sam shvatila da sreća za mene uopće ne postoji, a i da postoji tako kratko traje…ne mogu naći sreću bez njega…jedino se s njim osjećam super, on me nekako upotpunjuje i daje mi razlog za življenje…
Image Hosted by ImageShack.us

- 12:00 - jUsT SAY hElLo- KOlIKo vAs JE BiLo?(185) - iSpLaTi Se - #