Retrovizor 2010

petak , 24.12.2010.

Retrovizorom u 2010-tu. Kako da sagledam godinu i napišem što se događalo kad nemam pojma poredat po mjesecima ništa. Ne pamtim po datumima, u mojoj glavi to je sve porazbacano i nije mi jasno da li se ljudi koji pamte što je bilo npr. 2005 u ljeto trude zapamtit događaj uz datum ili im je to "talent". Ja ne znam složit niz ni za ovu godinu.

Uhh!
Uhh zato jer mi se piše ono što je bitno a zapravo ono najbitnije su stvari tipa: moje dijete je počelo jest samo, pa moja draga... i sl. stvari koje nit su zanimljive vama niti ih se meni dijeli njih sa vama, to mi je nekako za mene. Jer ipak ovaj blog je da vi čitate inače bih sve zapisao na papiru.

No ajd onda druge stvari i to redom kojim mi dođe jer... Ma kog briga za red zapravo.

Još si nisam puknuo tetovažu koji sam osmislio. Valjda budem u 2011-toj.

More. O da! Bilo je baš dobro. Možda je bilo i još bolje jer sam jednu godinu apstinirao od njega. Svejedno kad sam se vratio ono je na sreću bilo jednako plavo. Zapravo bio sam na Silbi i bilo je i ljepše plavo nego na mnogim drugim mjestima. Molim lijepo da ne pohrlite na Silbu na kojoj je jako dobro jer ne želim da se pretvori u nešto drugo s vremenom. Hvala!
Otišao sam na more s ljudima koje nisam poznavao a neke sam znao onako malo. Nadam se ponoviti isto u 2011-toj. No sa tim istim ljudima koje sad donekle znam.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Konačno mi je složena web stranica u 2011. To čak znam i koji mjesec se porodilo.

Većinu nedjelja obilježilo mi je igranje stolnih društvenih igara u mom klubu Labirint za koji ću u 2011. trebat potražiti dodatni prostor za igranje jer nema mjesta za sve novo zainteresirane.

Subote su bile odlasci u šetnje i nogomet od 6 sati na kojem sam si grdo razvalio tetive ali ajd valjda je sad ok.

Balašević je jedini veći koncert na kojem sam bio ove godine. Al bio je bolji nego 86-te, kad sam ga slušao u Domu sportova. Ajme koliko sam dobrih koncerata propustio: Cohen na prvom mjestu, Rammstein, Skunk Anansie....

LARP. Live action role playing.
Moje drugo igranje za sada koje je bilo bolje od prvoga i iduće godine namjeravam složit i vlasititu priču za igranje u steampunk svijetu s nekom detektivskom štorijom.
Image and video hosting by TinyPic
ja sam zlica s maskom (samo lik desno ima masku!)

Napravio sam stolnu društvena igru Biatlon koja je malo zakasnila u prodaju, ma zapravo puno, pa sam za sada prodao tek jednu. Šmrc. Kmeeeeeeeee! Kmeee!

Kad smo kod igara, na kompu sam prestao manje-više išta igrati osim Mount and Bladea (Warband) srednjovjekovni kolj kolj. Dođi amo da ti rascopam glavu!!! Jel to iz Kako je propao Rock & Roll?

Čitanje. Uh tu sam se sveo skoro samo na stripove. Svekoliki čitači molim da uvidite (oni koji ne znaju) da stripovi nisu samo Zagor, Blek, Garfield i Spiderman. Postoji more inteligentnih stripova kji nisu namijenjeni klincima.

Čarobna kutija. Pa uglavnom se gleda Farscape koji ima skokove u kvaliteti od krajnjeg smeća od nastavka do nastavaka koji oduševe.
Image and video hosting by TinyPic
Pilot iz serije Farscape

Časopisi. Ništa ne kupujem, a osim Plana B sumnjam da bi mi se išta čitalo.
Image and video hosting by TinyPic

Svjetski događaj. Eto nekako mi najviše upao u glavu onaj događaj sa Sjevernom i Južnom Korejom.
Na svu sreću dalje se ništa ne odvija.
A joj da i Haiti.

Sport. Pa Svjetsko nogometno me nije smetalo ko druge zbog Vuvuzeliranja, nego dosta dosadne igre. Njemačka i Urugvaj su bile za mene gotovo jedina zabavne repke. Ah kolko puta spomenem da je Njemačka uvijek repka za ulaz u polufinale i uvijek svi da al ne ove godine. Bit će bolje valjda 2014 u Brazilu a i onda očekujte Njemačku u polufinalu. E da hoba mi je donjela dobitak na kladionici a ja zakasnio podić lovu.

Muzika. Amanda Palmer mi je novo otkriće kao i Dresden Dollsi. U zadnje 4 godine svu novu, dobru mjuzu mi otkriju 2 osobe. Hvala!

Najpotresnije što sam pročitao u 2010-toj.


Naviko sam se na novi stan i kvart ko da sam tu oduvijek.

Bloganje. Evo od 9 mjeseca opet malo piskaram na blogu. Nadam se iduće godine više.

Mmm da naravno stvar koja je definitivno obilježila moju 2010 godinu je bila poludnevni odlazak na kavu u Pariz! Je T'Aime

I tak mislim da je to dosta. A i tko ima vremena čitati dulji post?
Želim vam svima da se ovih dana lijepo podružite sa vama dragim ljudima jer većinom druge stvari u životu su blijedo dobre u odnosu na to.

Idući post bu o poklonima koje dobijem za ŽićBo.I možda o onima koje ne primim.

<< Arhiva >>