srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Ovaj blog nema ime, jer sam prepametan da bi ga smislio, u njemu cu pisat uglavnom o svom zivotu i komentirat ću neke situacije. Neću spominjat imena ljudi, prijatelja s kojima sam nesto radio kao ni svoje ime, ja sam jednostavno fićo

Jebote kolko vas ima...
Counters
Counters


Free Music

Free Music



Free Music






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
dvije plavuse


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
O MENI
Zovem se: Fico
Škola: Vrhunski matematičar(moš mislit)
Sport: rad,rad i samo rad, inače tenis i rukomet
Godište:9.7.1991.
Ljubav: ide polako
Prijatelji: Imam super ekipu i mi smo najjači
Icq: 495-177-653
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


12 FRAZA ŽIVOTA(drzite ih se...)

1.Volim te ne zbog toga sta si ti, vec zbog toga sto sam ja kad sam pored tebe
2.Nijedna osoba ne zasluzuje tvoje suze, a ona koja ih zasluzuje nikada te nece rasplakati
3.Samo zato sto te neko ne voli onako kako bi želio, ne znaci da nisi voljen svim njegovim bicem
4.Pravi prijatelj je ona osoba koja te drzi za ruku, a dodiruje tvoje srce
5.Najgori nacina da ti neko nedostaje je da sjedis pored njega i znas da ga nikad neces imati
6.Nikad se ne prestaj smijati, cak ni kada si tuzan. Netko ce se mozda zaljubiti bas u tvoj osmijeh
7.Mozes biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekog ti si cijeli svijet
8.Nemoj provoditi vrijeme sa nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom
9.Mozda Bog zeli da upoznas mnogo pogresnih ljudi prije nego sto upoznas pravog i na tome ces mu kad se desi biti
zahvalan
10.Ne plači zato sto je zavrsilo smij se zato sto se dogodilo
11.Uvijek ce biti ljudi koji ce te povrijediti. Nastavi vjerovati samo budi opreznij
12.Ne opiri se toliko najbolje stavri se događaju kad ih ne ocekuje


Sušac blues...
Vjetar raskopava more
ja sam na brodu isplovio sam
vjetar se diže i ruši na mene
je njegovu namjeru znam
on želi isprobati snagu
na mene obrušava svu svoju moć
al' ja sam krenuo tamo gdje želim
i tamo gdje želim ću sigurno doć.

Ne ne bojim se juga,
ne bojim se bure,
ne bojim se neba,
dubine ni dna,
podivljali valovi me uzalud jure,
na krilima vjetra poletjet ću ja,
ne ne mogu mi ništa
sve prirodne sile i sav njihov bijes
ne mogu mi ništa ni žega ni kiša
na krilima vjetra ja nastavljam ples.

u noći kad nevera stane
i nebo kad prekrije zvjezdanin roj
more će dirati stećene rane
i skupljat će snagu za još jedan boj
i pozvat će u pomoć vjetrove nove
i nebo će munjama parati noć
al' ja sam od onih što vječito plove
i tamo gdje želim ja ću tamo i doć.

Ne ne bojim se juga,
ne bojim se bure,
ne bojim se neba,
dubine ni dna,
podivljali valovi me uzalud jure,
na krilima vjetra poletjet ću ja,
ne ne mogu mi ništa
sve prirodne sile i sav njihov bijes
ne mogu mi ništa ni žega ni kiša
na krilima vjetra ja nastavljam ples.

srijeda, 25.07.2007.

INSPIRACIJA

Evo mene ljudi opet, vratila mi se inspiracija za pisanjem, ovih dana nista posebno, uglavnom treniranje. Vidio sam jucer neku djevojku kako je dosla igrat na zid. Zdivila me svojom tehnikom, bila je 45 minuta i onda otisla, nadam se da cu je opet vidjet. Kakvo je jucer nevrijeme bilo, a ja bio doma hehe. Sad me razljutio CS (pucačka igra), previše su me puta ubili, nije mi islo danas. Jao, jedva čekam more, idem u petak i nema me do 10.8, a onda slijedi zabava i samo zabava. Evo nesto za decke, nacina zavođenja cura u Slavoniji, pročitajte pažljivo:
Žene znaju na razne načine testirati muškarce. Pogotovo kada se radi o hrabrosti ili odvažnosti. U svakome trenutku i na svakome mjestu, prava faca mora biti cool, ostati hladan. Nikada neće priznati da se plaši nećega, jer prava faca je neustrašiva i mirna. To opet ne znaći da treba biti smrtno ozbiljan već se treba ponašati kao da je sasvim slučajno tu za istim stolom ili u klubu s njom i, jednostavno, samo želi dobar provod.

Ovim dolazimo do slijedeće točke: žensku treba držati u neznanju. Neka se pita da li vam se svidjela poslije prvog izlaska. Ne morate na svaki njezin komentar odgovoriti sa smiješkom (koji može izgledati smiješno i smotano), već je samo slušajte pažljivo. Djevojke su navikle da se leti oko njih, da im se ispunjava svaka želja i da im se stalno potvrđuje ljepota njihovog vanjskog izgleda. Budite malo drugačiji. U pola sastanka pogledajte na sat i recite da vam je bilo super u njenom društvu, ali da imate nekih obaveza i da morate hitno otići. Pratnja do kuće je obavezna, ali nikakvo zadržavanje. Poljubac, slučajan dodir rukom ili neki znak ostavite za drugi put. Ako izostane sva ta mala pažnja na prvom-drugom sastanku, ona će vas već drugačije gledati, ne kao nekog očajnika kome se pružila prilika nakon dužeg vremena. Nećete biti jedan od mnogobrojnih koji bi samo da što prije upadnu u njen krevet, već ozbiljan momak i samim tim vrijedan pažnje. Budite sigurni da će vam do kraja večeri sigurno tražiti broj mobitela.

Vi kontrolirate situaciju, vi planirate i organizirate. Ona bi samo trebala uživati u predstavi. Pružite joj nešto što neće zaboraviti - umjesto u kino i gledanje nekog najnovijeg filmskog hita, odvedite je u Botanički vrt. Povedite je sa sobom u teretanu, kod brijača ili kod veterinara kad cijepite svog psa... Komadi su navikli na izlazak tipa kino + kafić + šetnja, već unaprijed sve znaju i to im je dosadno.

Zabavljajte se, ne pokazujte ni riječima ni djelima da je to ta prava ljubav koju ste čekali. Time biste je samo uplašili, i jedva bi čekala da ode. Uživajte u svakom sastanku sa njom, a ne u mislima o vašoj zajedničkoj budućnosti. Pa ako s njom i ne uspije, preostalih deset djevojaka čekaju tu negdje. Vi ste u prednosti jer život – to je ribolov. A u ribolovu je najvažniji mamac. Eto frajeru, tako se love komadi!"



| - 17:06 - i'm on a highway to hell.... (2) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.