<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

24.12.2008.

×× again. :]

ej ljudi. Kako ste mi?
sutra Bozic. Bas vojim ovo razdoblje.. kupovina poklona, sve lijepe želje.. Istina je da je Bozic postao vise marketincki trik.. No ja ful volim taj dan jer nekako cjeli moj dom zraci ljubavlju, cijela obitelj je na okupu..sretan zajednicki ruckovi, okupljanje uz kamin i vatru.. sve mi je to tako lijepoo.. hehe.. Danas navecer Badnjak i kicenje bora.. onda polnocka.. hahaha mene i moju naj frendicu je prosle godine skoro neka baba izbacila.. smijale smo se.. haha skoro bile izbacene iz crkve.dead koja sramota.
Onaj frend.. pricamo svaki dan.. sve je okej.. puno ljudi mi je reklo da sam se promijenila.. ehh kako i nebi.. 4 mjeseca sam patila iz dana u dan zbog njega.. sada je sve okej s njim, ali opet tih 4 mjeseca ostaju u meni.. jer nije fer.. ali dobro, bitno da je vise manje sve u redu..
Zelim vam sretan Bozic i sve najbolje vama i vasim obiteljima.kiss

12:03 - Komentiraj ( 4 ) Print - On/Off