<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

18.08.2008.

.. i'm back. sa novim problemima :(

Ipak nastavljam pisati.. nemogu obrisati ovaj blog a niti ga zanemariti.. previse mi znaci..

Hmm krenimo od reda.. 26.7 je bio dan koji necu zaboraviti.. onaj frend iz prijasnjih posteva me pobalio mrtvu pijanu.. a ja imam decka vec 2ipo godine.. na srecu, to nije nis narusilo medu nama.. zato sto se previse volimo.. a i zato jer je taj frend definitivno kriv.. sada mi je uzasno zao.. zato sto ja i on vise ne pricamo.. i znate kako je s*ebano kad idemo vani svi zajedno.. jaooo.. ja i on se samo gledamo i dobacujemo si nesto.. a sto je najgore, uopce mu se niti nisam svidala kad me poljubio.. reko je da bi to napravio bilo kojoj u tom trenutku.. jer nije mogo odolit.. uzas..

Jos me nesto muci. Dali se moze zatrudniti u moru? ja i moj decko smo se jucer malo "igrali" na nocnom kupanju.. bili smo u moru i usao je u mene.. nije svrsio.. samo je nakratko usao i izasao za nekih 15 sekundi.. malo me strah.. pa ako je neko imao slicno iskustvo ili zna o tome, svaki savjet je dobrodosao..

Pocinju se dogadati cudne stvari.. jako cudne.. uvjek sam imala obitelj punu razumijevanja, imala sam sve sto sam pozelila uvjek, oboavam ih jednostavno.. nikad mi nije NISTA nedostajalo.. al u zadnje vrijeme nekako kao da gubim povjerenje u jednu osobu iz obitelji.. znam da nije za nista kriv, ali kao da se bojim da cu ga izgubiti pa me strah.. znam da se to NIKAD nece dogoditi.. ali..

Ma neznam sta vise reci.. s*ebana sam fuuul.. tuzna.. svaki dan me ljudi pitaju "sta ti je?" a ja niti neznam odogovoriti.. male stvari me bacaju u depresiju, stvari koje nikome nemogu objasniti.. samo su tu, u meni.. a ovo sto se dogodilo 26.7 me jos dodatno ubilo u pojam.. neznam objasniti..
11:24 - Komentiraj ( 15 ) Print - On/Off