<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

31.05.2008.

¸¸ a walk to remember ( !! )

Katkad se sjetim proslosti, nekih davno izrecenih rijeci, nekih davno ucinjenih dijela.. nekih osoba.. nekih prijasnjih vremena.. kako je sve bilo drukcije..
sjetim se kakvi su bili moji pogledi na svijet.. tada.. a kakvi su sada.. drukciji.. skroz.. dali sam se ja promjenila? Odrasla sam, sazrijela, shvatila neke stvari.. dali je samo to? mozda. puno me toga promjenilo.. neke rijeci, neka dijela.. neke osobe.. puno toga.. rijeka zivota me nosi daleko od proslosti.. al me opet neka cestica u zraku vuce ka njoj.. nemogu shvatiti.. zasto jednostavno nemogu zaboraviti? mozda jer mi je to bilo najbolje razdoblje zivota do sada? Da. Fale mi neke osobe.. jaako mi fale.. bili smo svaki dan zajedno.. radili svasta.. a sada je svako krenuo svojim putem.. ne susrecemo se vise tako cesto.. samo prolaz i pokoja izmjenjena rijec treba popuniti onu prazninu u meni.. u nama.. svi se zelimo vratiti.. ali za to nema vise prilike.. nema temelja.. nema razloga.. razlozi su samo u nama.. trebamo se pomiriti.
GUBITAK.

Image and video hosting by TinyPic

Osjecam se jadno. Totalno jadno. Zato jer su me neke osobe razocarale malo.. neke rijeci nisu trebale biti izgovorene i neka dijela nisu trebala biti napravljena.. ali sada je kasno.. Neke sam stvari shvatila.. neke nepotrebne poteze napravila.. ali i dalje je okej..barem se pravim da je sve okej..
Ne zelim vidjeti nesto..
Mozda zatvaram oci za neke stvari?

Image and video hosting by TinyPic
14:10 - Komentiraj ( 20 ) Print - On/Off