<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

04.08.2007.

#.. nase "JA" nije nepromjenjivo. Svaki dan ga treba stvarati, braniti, izvjesne osobine odbacivati i druge stvarati ..#

Nekad se sjetim svojih razmisljanja i stavova od prije.. Bila sam gothicarka, moji su pogledi na svijet bili potpuno drukciji nego sada.. sve mi je bilo nekako crno.. bez previse smisla..to sad vise nije bas tako ali jos uvjek me nekad uhvate takva razmisljanja.. jos uvjek mislim da neke stvari nemaju smisla.. jos uvjek me muci to da se neke stvari nikad nece popravit, promjenit.. Ostalo je nesto od mog prijasnjeg stanja.. ostala mi je mala "uspomena".. jos sam uvjek jako ranjiva osoba, dosta me toga pogada.. puno sam puta u zivotu bila povrijedena i to je ostavilo ogroman utjecaj na mene.. jos uvjek ne vjerujem potpuno ljudima, jos me bole neke stvari iz proslosti koje sam odlucila zaboraviti.. ali nemogu, previse boli.. nemogu zaboraviti ono u sta sam nekad vjerovala, koga sam voljela.. sve mi je to sada tako strano.. kao da nije nikada postojalo.. puno je osoba proslo kroz moj zivot.. samo su neki ostavili trag.. a neki su jos tu, uz mene i nadam se da me nece napustiti.. kazu da nebi trebala razmisljati o proslosti.. i ne, ne cinim to.. ali kad cujem neke pjesme, kad vidim neka mjesta.. kad vidim neke ljude.. svega se sjetim.. svega sto sam prosla, sto smo zajedno prosli.. pitam se znacim li ja jos uvjek nesto tim osobama, toj osobi.. dali sam barem bila dostojna da me pamti kao ljepu uspomenu.. neznam.. nikada necu ni saznati.. jer ne namjeravam opet ponavljati iste greske, raditi iste stvari kao prije 2 godine.. proslo je to vrijeme.. neke mi stvari zaista nisu trebale.. ali valjda je tako trebalo biti.. nista se ne dogada bez razloga.. ali nekada ne mozes ici dalje kad ti sruse sve sto si imao, kad se pobrinu da ti razbiju sve sne.. svaki san koji si namjeravao ispuniti.. ja imam jos puno zamisljenih ciljeva koje trebam ispunit.. ovaj put nadam se sa jacim temeljima.

Image and video hosting by TinyPic


danas je meni i mojoj ljubavi godina i devet mjeseci.. puno je to vremena.. kad se sjetim sta je sve bilo sa nama, kroz sta smo sve prosli.. volim ga.. nekad razmisljam dali sam ja okej.. pitam se sta ce biti kad prekinemo, kad on nade drugu.. pitam se dali ce to biti brzo ili ce njemu ipak trebat malo vremena da mene preboli.. dali ce u novoj osobi koja bude uz njega traziti mene.. dali ce ju usporedivati samnom.. dali ce mu nedostajati sve ono sto je moje, cijela ja.. dali ce ona znati ko sam mu bila ja i kolko sam mu znacila.. jer iste sam stvari i ja radila.. kad sam bila sa nekim tipom kojeg sam jako voljela, u svima sam drugima trazila njega.. svi su bili oko mene, svi su imali nesto njegovo.. ali nikoga kao njega vise nisam nasla.. nikada.. sada je opet ovdje, u mom gradu.. u mojoj blizini.. ali sad je gotovo.. imam osobu uza sebe koja mi znaci jako puno, koju volim.. mogu cak i reci da ga volim vise nego sto sam voljela njega..

Image and video hosting by TinyPic
20:49 - Komentiraj ( 13 ) Print - On/Off