Slikice....
Fora slikica.... :)

Cute!





blog Layouts







Britney ima novu pjesmu!



SarA :)
Sara: Moja BFF! Suuuuper
frendica! :)

Karla :)
Karla: ZAbavna, dobra....
Uvijek se uz nju nasmijem! :)

Svea :)
Svea: Dobra, ponekad je
bezobrazna(jaaako rijetko),
ali u biti je cool! :)

Lorna :)
Lorna: Dobra frendica, bezobrazna
je samo onda kada se posvađamo,
ali inače je super frendica! ;)

Fashion GiRL!

petak, 30.06.2006.

Sada pomalo gledam Anu i kralja.... Došao je kraj i ovoj
sezoni zabranjene ljubavi. Veliko H-V-A-L-A Tini, Dori,
,¸¸,¤°˘°sk8er girl°˘°¤,¸¸ , Viky, Mylittleangel, Melody-
red i MAši na komentarima. Cure, staviti ću vas pod linkove,
tj. napraviti vam bannere! :) Napokon dobivam komentare!
;) Juupi! Tako sam sretna! :)))) Sada ću i pisati postove
češće! :) Na more idem u Bašku Vodu kod Makarske! idemo
u hotel Slavija zajedno sa kumovima(kum Želja, kuma Vesna,
i njihove kćeri Kristina i Josipa). Biti će nam super! Jučer
sam bila na podjeli knjižica u školi, prošla sam s 5.00! :)
Sutra ujutro mi dolazi sestrična :). Njen blog je elizinsan.blog.hr.
A jutros sam išla u Glazbenu školu po knjižicu. Iz solfeggia
i orkestra sam prošla s 5, a iz violine sa 4. Poslije podijele sam
išla s mamom, kumom Valerijom, teta(nije moja teta) Nadom,
Zdenkom i Marcelom(Marcel) u kafić Big Ben. Oni su imali neki aktiv.....
Nešto su upisivali..... Pa sam i ja išla jer sam morala čekati mamu.
Ja sam naručila sok od jagode.... A onda sam išla u konzum
kupiti sladoled. Danas sam išla u trgovinu i kupila kratke hlačice,
majicu bez leđa koja se veže oko vrata, komplet(jaaaaako slatka
majica i zelene kratke hlačice). Krivo sam procijenila... :) Post je bio
dug! :) KISS-am vas sve.... :)

POZZ, od ANe :)

Fora animacija od Alexis Bledel!

- 21:52 - Reci... Imam 23 kommicha - Da/Ne - Fashion

Strugalica!


- 20:38 - Reci... Imam 4 kommicha - Da/Ne - Fashion

Ovo sam sama izradila!


- 16:59 - Reci... Imam 6 kommicha - Da/Ne - Fashion

srijeda, 28.06.2006.

Klikni! :)

- 09:16 - Reci... Imam 2 kommicha - Da/Ne - Fashion

ponedjeljak, 26.06.2006.

D a n a s . . . :)

Probudila se: oko pola 9...
Jela-doručkovala: Sendvič, pila jogurt
Gledala: TV: Roseanne, Bračne Vode, Sam svoj majstor...
Radila: Išla dole kod tete(ona je došla)

Došla mi je teta. :) Rješavale smo 2 križaljke za nagradne igre.
Čitale časopise.... Sara me nazvala.... :) Malo smo pričale :)....
U četvrtak(kao što sam već rekla) imamo podjelu knjižica.......
Neznam...... Meni se baš i neda pisat..... ni blog, a ni inače :(...
Ali nastaviti ću :)... Samo..... P I Š I T E K O M E N T A R E !
Mooooolim vas..... Samo mi Jasa i Ana pišu komentare.... :(
Posjećujte i one blogove sa strane! :) Ali nipošto nemojte
zaboraviti pisati komentare! :) Veeeeliki KISSACH.....

ANa!

Pozdrav svima!!!!!

- 12:22 - Reci... Imam 5 kommicha - Da/Ne - Fashion

subota, 24.06.2006.

BoK :(

Ej, ljudi... Znate šta se dogodilo???? Potepla sam se na bratovu
nogu i pala sam... Sada me boli koljeno... :( NEkako hodam... :(((
Nadam :) se da će me do sutra proći :((((((((((((((((.... sada se
dosađujem, pa sam malo na blogu...... sutra mi dolazi sestrična Jasa
prespavati do SRIJEDE! U srijedu ide, pa se vraća u četvrtak, i
ostaje do 5.7. Mi na more idemo krajem 7. mjeseca. Meni je imendan
26.7., i od tete ću dobiti parfem od Christine Aguilere!!! Jaako fino
miriše, i ima mrežicu na sebi! Evo vam njegova slika da vidite kako je
sladak!!!!!!!

Meni je presladak, a vama?? Još bolje izgleda uživo! Moja teta ga ima, pa znam!!!!

- 19:35 - Reci... Imam 6 kommicha - Da/Ne - Fashion

četvrtak, 22.06.2006.

Javljam vam se brzo! :)

Utakmica je... Moj tata i brat gledaju nogomet,
a i moja mama pomalo... Moram brzo pisati, jer
ću uskoro ići gore u svoju sobu... U četvrtak ja
imam podijelu knjižica, u ponedjeljak nam na 10
dana dolazi Jasa(moja sestrična). Jaaaaaaaaaako
je vruće... Kuham se!!!!!!!!!!!! Neznam kako ću
danas spavati... Možda opet upalim ventilator.
HEhe... Jedva čekam podijelu knjižica, da se opet
vidim sa cijelim razredom... Ajde, nismo pobijedili,
2:2 je.... Pa ću sada ići... Pozdravljam: Jasu s kojom
ću se uskoro vidjeti, Saru koju ću sutra nazvati nakon
dosta vremena, Karlu, Elu, i sve ostale koje sam
slučajno zaboravila, ili namjerno izostavila.... :)

KISS, Ana!!!!!!!!!!!!

- 22:46 - Reci... Imam 2 kommicha - Da/Ne - Fashion

Prvi p0st!

Ej, ja sam Ana! Sve o meni možete pročitati sa strane. Imam ja još blogova,
a neke možete posjetiti ovdje, i ovdje.
Kao što vidite moj blog se zove
beyoncefanforever, ali moj naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj-veći fan je, mislim,
ja sam njezin fan, britney spears. ona je suuper!
jučer mi je sestrična bila
prespavati, a sada je moj brat,sestrična,bratić i ja smo kod bake. Sada će
nam baka napraviti tople sendviče.... Mmmmm.... Njami...
Pišite mi plizzzzzzzz
k0mentare!!!!!!! Sada ću malo stavljati slike, tj. uređivati blog! CiAo, ANna!

- 16:40 - Reci... Imam 0 kommicha - Da/Ne - Fashion

Sljedeći mjesec >>

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv