petak, 27.02.2009.

Simona Gotovac

Joj ,baš se veselim!

Evo ,odbrojavam u sebi.......5,4,3,2,1.......i još nismo krenuli na Farmu.
Danas je petak.ajime,ja umorna.
Jučer sam imala 2 nastupa , a i iskreno popila2,4 čaše vina ,i sad imam katastrofa žgaravicu.Al nema veze ,sad ču se ja odmorit na Farmi.
Iskreno kad sam čula za “ taj „ šou.......kad sam „ ušla“ da idem,mislila sam, a šta to meni treba..????
Al sam ja ljudi moji,iskreno,ma to če biti ludilo.Nema telefona ,televizije,fina domača hrana,nema zločestih ljudi.....jupi!!!Jedva čekam!To če biti pravo opuštanje.Ko da idem na izlet.(Tak mi to zvuči- Farma)

Jedva čekam taj sviježi zrak ,životinjice,da vidim Antu kako če se snači u cijeloj priči....ma jedva čekam da počne ta 100 % (prirodna ) Farma.

Falit če mi moja Gabi.......al šta sad?
Ako ču puno misliti onda ču biti tužna.zato idem na Farmu, „potrudit“ ču se ostat šta duže slagati sa svima,uostalom mislim da če to biti jedna odlična avantura.

Aha ,veselim se što neče biti zločestih ljudi,kao što su neki „forumaši“,koji če sad to čitati , i dragi moji nemojte nas ogovarati!

Pusa i navijajte,

Ljubim Vas!

-nemojte ogovarati jer čitam komentare.

27.02.2009. u 18:32 • 371 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ostali linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

novatv.hr

Forum.hr
Monitor.hr