subota, 25.10.2008.

Naporan tjedan

Ovaj tjedan bio je koma!!! Imali smo sto i jedan test. Iz fizike smo dobili rezultate. Dobila sam 5 i 4, a Petra 5 i 5. Iz matematike smo pisali test u utorak i glupi učitelj nam nije htel reći rezultate od prošlog "little" testića. U četvrtak je bil test iz hrvatskoga dobile smo četiri!!! Weeee!!!!!!! Mene nije učitelj iz informatike pital al je Petru pital i dobila je, hmm, 5??! Valjda. E daaaaaa. Mi smo vam bili na terenskoj. Išli smo na Batinske u galeriju Ivana Lackovića Croate. Pa u Jagnjedovac. Tam vam je baš lepo. I na kraju u Koprivnicu na kupanje. Bilo je tu svega... U petak je Petra sela na žvakaču i bila je živčana ko pas. Hehe. Navećer smo bile kod Anje, pozz draga, išle smo gledat film. Al od filma nismo vidle ni f. "Gledale" smo Kung fu panda, jedinokaj smo vidle je to da je pandi Po tata nekakav ftić, valjda čaplja ili koji vrag. Ubiti mi bi samo feštale i to al nemamo di. Malo sam se bila rastužila al me prošlo pa sam još malo i na komp išla. Ah bilo je super kod Anje al je Petra morala već u fucking 9 sati doma, grRrrRrrRrrRrR!!!! I tak malo smo mi tri danas već u 9 sati išle na tekmu gledal malu decu kak "igraju" rukomet. Pa smo morali u crkvu, smrzli smo se ko nekakve budale. I tak smo se mi još nekaj pred crkvom menile i dojde Anji i meni nekakav pijani đedo i veli nam nekaj na njemačkom. Uffff, smrdel je na 10000000 kilometri!!!!!! Pa sam se ja makula i tak. Ajd pusa i pozz Anji, Petri, Ferdi, Antonii i ostalima koji me čitaju.

Post pisala a ko drugi nego ja!!!! Sonja!! Big kiss!


Image and video hosting by TinyPic

------------------------------------------------------------

Ovo gore kak se vidi pisala je Sonja. Nije sve napisala kaj ima pa zato budem ja!! Danas poslje onog vjeronauka u crkvi išle smo Anja, Lucija R, Ena i ja na pizzu. Bilo je super. Hehehe, jesmo se nasmijale svemu i svaćemu. Oko pol 4 sam išla do Sonje i ona si je neku frizuru slagala. I znate kak je bezobrazna, poslala me nek si ruke operema na njezinom tavanu..pa pamet Sonjina!!! Mah.Dobro, nekaj sam na švrljala, idem sad...pozzzz!!!!!!

- 17:22 - Komentari (144) - Isprintaj - #

petak, 17.10.2008.

..Leave the past in the past, gonna find the future!!..

Eii!! Evo i mene. U ovih tri tjedna dogodilo se svakaj. U subotusmo bili u Osijeku igrali turnir, mlađe kadetsko. Prvu utakmicu igrali smo s Đakovom i izgubili, a mogli smo pobjedi. Drugu utakmicu izgrali smo s Osijekom i pobijedili. na putu doma stali smo u Viroviticu na sladoled, trenerica nas je častila!! Došli smo oko 20, ako se dobro sjećam, i onda sam ja morala ići ućit za ispit iz matematike, al se nisam baš nekaj pretrgla od učenja. Dobro je bilo na ispitu to kaj smo imali rješenja i mogli smo koristit digitron! Hm..kaj još ima?? Ima jaaaako puno toga. A nebi sad pisala kaj sve. Nekaj od dobroga je to kaj je svako malo nastava skraćena. U pon idemo na terensku. Bude super!!! Sad stvarno neznam kaj da napišem...pozzzzzz svimaaaa!!!!! Pogotovo Ferdi, Anji i Sonji wavemahwavemah


- 22:48 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ovo je blog ko što vidite..od nekoga ko živi u Đurđevcu i zove se Petra i ide u njoj najbolji 7.c koji nebi ni zakaj mijenjala. Ima mlađu sestru i puno prijatelja. Voli puno stvari, smijati se, zezati, da gori škola, voli čokoladu i tako dalje. A i puno stvari mrzi a najviše lijenost i neurednost. To najviše mrzi. Ili dok nekog žališ a nećeš mu pomoći, mislim... Mrzim dok mi se popušta. Slušam sve po malo osim narodnjaka i cajki..To bi bilo to, ukratko fino

Linkovi

Anja
Ivana
Anthony
Sonja

Image and video hosting by TinyPic

Duboko vjeruj u ono što želiš, i zapamti: izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli. U životu poželi samo ovo: da ne izgubiš voljeno i da ne voliš izgubljeno!

Credits

DLH-folio
Ruby Nelle
< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off