Fantasy Dnevnik

četvrtak, 04.10.2007.

Koja špica je skočit sa dvadesetog kata... hmmm ipak ne bih to preporučao low level likovima... može bit smrtonosno ;)

Prokletstvo gdje li sam pokupio tu riječ... špica... postajem zaražen zlom ovog svijeta...
Barem je moja čarobnica još uvijek ovdje... i smješka se... da posvojio sam ju, sad je moja čarobnica... mislim akd je se već ne mogu riješit, mogu ju zvat svojom, zar ne?
Još mi uvijek nije jasno kako smo nasjeli toj ženi da će nas vratit...
No to me manje zabrinjava... ono što me više zabrinjava je činjenica da sam jedva zaliječio običan prijelom, dok sam prije samo nekoliko mjeseci bez problema mogao zaliječit smrtonosnu ranu... ovo neće dobro proć...

Odlučio sam uzet stvari u svoje ruke... mislim netko ovdje se mora bavit magijom. Iskrao sam se iz pećine usput dohvativši mač koji je ležao zamotan u plašt koji sam nekad zvao svojim.
Da nisam napravio preveliku glupost, što je očito jer sam živ da zapišem u ovaj dnevnik...
Dakle, pronašao sam nekakvog čovjeka koji me uvjeravao da je magija đavlovo djelo... hmm pitao sam ga tko je taj đavao i gdje ga mogu nać... vjerojatno je moćan mag na ovom svijetu... no on je odmah počeo radit čudne pokrete rukama i vikao bože smiluj mi se...
smiješnog li čovjeka...
No sad sam znao koga tražim te sam se krenuo raspitivat za tog stanovitog đavla...
No nisam ga uspio pronać svi su me samo čudno gledali i radili onu čudnu gestu koju su zvali križanjem.. zanimljivo... sve dok aksno na veče nisam naišao na sumnjive tipove koji su zračili negativnom energijom koji su rekli da ga znaju i odveli me u mračnu prostoriju gdje su golu ženu vezali za žrtvenik... budale i onda se jedan svukao i krenuo na oltar... morao sam to spriječit iako je i ona zračila zlom... otkinuo sam ju saoltara i udario golog tipa... prokletstvo više niakd ne želim dodirnut golog muškarca...
E tu su počeli problemi... ostalim okupljenim se nije svidjela moja akcija te su nagnuli... hmm možda su i oni željeli golu ženu koju sam držao prebačenu preko ramena... srećom sam imao metalne rukavice, gadilo mi se dotaknuti ju... mislim stvarno koja žena će se žrtvovat na takav način..bolesno...
Postajalo mi je jasnije tko je taj đavao... nešto tipa naših nad vragova... da, mora da je to... prokletstvo... isukao sam svoj mač , visoko ga podignuo i povikao ! Ne nisam povikao sive lubanje silom ja imam moć.... i nije gola žena postala borbena mačka... Povikao sam riječ od koje se oslobodila magija pohranjena u maču te je moje tijelo postalo lakše, toliko lako da sam se otisnuo i proletio kroz krovni prozor doks u zamnom pljuštali meci. Naučio sam još jednu novu riječ u ovom svijetu tu su male duguljaste stvari koje brzo lete.
Ženu koju sam još uvijek nosio bacio sam u prvu fontanu na koju sam naišao da se malo ohladi, zatim sam se i sam krenuo oprat u obližnje jezero. Gadilo mi se dodorivat nešto toliko zlo, čak i metalom mojih rukavica...
Čist i osvježen vratio sam se u pećinu. Tiho sam odložio oklo i mač kako ne bih probudio svoju čarobnicu i azvukao se pored nje u vreću za spavanje. Jastuk je bio vlažan pa sam ju privukao na svoja dlakava prsa. Ugrizla me, prokletstvo, snove bi trebali zabranit.

04.10.2007. u 00:39 • Tko viri u naš dnevnik?1 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase