Fantasy Dnevnik

nedjelja, 15.07.2007.

Glad. Opet.

Bila sam presretna kad sam ga vidjela, činilo mi se da su prošle godine otkad sam upala u rupu.

I bilo mi je skroz super, onako dok smo pokušavali nać izlaz zajedno.
Mislim, jest da smo završili na kraju neke JAKO čudne rupe i nemamo blage kako ćemo i da li ćemo ikad nać izlaz van, al nekako mi je ljepše kad znam da je i on tu samnom.

I tako su mu se zacaklile oči kad sam otvorila kišoštit.
Tako mi je bio sladak s tim impresioniranim pogledom da uopće nisam primjetila dak je vjetar naglo zapuhao.
Skroz me iznenadilo, i otpuhalo.
I pala sam na pod.

I onda se blato ispuzalo po meni i skroz me prekrilo...
Osjetila sam kako se nekako razdvajam i smanjujem istovremeno, a pored mene ostajem ja.
Jako čudno iskustvo. Gledam sebe kako rastem, a ja ostajem dolje.
Onda je i Arathorn dotrčao zamnom, i dok je on došao blato je već bilo spuznulo s mene. S velike mene.
S mene koja je bila iste veličine kao i Arathorn.
Ali bila sam iza kišoštita, i dok je on došao, nije uopće primjetio da mi se nešto dogodilo.

Tad sam se počela pitati jesu li Velika Ja i Arathorn veliki, ili sam ja mala...
I pogledala sam u pod i vidjela par malih šapica kako mi stoji umjesto nogu. I imala sam snažnu potrebu ponjušiti Arathornovu nogu.

Gledala sam gore u njih, i čula sebe kako govorim:
"Vidi što sam našla ovdje, baš je maji sjatki..." unijela sam si se u lice i napravila neku stisnutu grimasu.
Nisam imala pojma da mogu tako odvratno izgledati.

No na stranu to.
Arathorn i Velika ja su me gledali odozgo, a ja sam htjela da me češkaju po guzi.
Nešto mi je tu smrdilo.
Ali doslovno, mogla sam jako dobro osjetit miris smeđe magije(uz to i miris njihovih spolnih organa, miris trave, miris nekog mesa vjerojatno veprovine koje netko peče uz vjetar, miris trulog lišća i izmeta,i još neke mirise za koje nisam bila sigurna koji su), onaj koji se jako slabo osjeti obično.
Nešto me ubolo i instinktno sam se počešala po bedru.
Sa zubima.

I onda mi je napokon svanulo.
Smeđe guzice su me pretvorile u psa!
Nikad nisam voljela smeđu magiju, samo petljaju sa blatom i ostalim smeđim gadostima koje neću ni spominjati.
Smeđi čarobnjaci smrde. A činjenica da su me pretvorili u psa, i to malog i slatkog, dokazuje da su gadovi. Mogli su me bar onda pretvorit u neku zastrašujuću džukelu. Sad ću svima bit slatka.

Pitam se zašto su to napravili.

Ah... valjda ću saznat. Sad moram pratit sebe i Arathorna. I gledat kako me gleda i gledat sebe kako ga gledam. Tako mi bogova, izgledam tako tupavo...

I moram uskoro pojest nešto, nikako da ulovim nešto fino...

15.07.2007. u 21:38 • Tko viri u naš dnevnik?4 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase