Fantasy Dnevnik

utorak, 03.07.2007.

Nešto živo

Učinilo mi se da sam čuo svoju večeru kako dolazi i onda je upala u rupu..prokletstvo doslovno se rupa povečala pred mojim očima i Progutala zmotano stvorenje... možda nije u redu da ju tako zovem, ali koga dovraga guta pećina! Ustao sam i blago zateturao te krenuo prema pećini... ipak sam morao povratit svoju večeru ne radi se o tome da sam želio nać Tenallys, daleko od toga možda bi se malo odmorio daleko od nje... ali večera je bila unutra i trebala me...
Uzeo sam mač i zakoračio prema rupi, mrmljajući neke riječi i udario se drškom u čelo kad sam uočio magičnu auru oko pukotine u stijeni.. prokletstvo sigurno neka vrsta portala... damn!
Ali kamo vodi, zapitao sam se nakon što sam povratio svijest, koju sam izgubio od tupog udarca u čelo... da, nokautirao sam se , šta sad..kao da se nitko nikada nije nokautirao... No dobro... prišao sam pukotini i nacrtao krug srebrnom prašinom po tlu,i zakoračio u njega mrmljajući molitvu i otvarajući se nebeskim energijama i usmjeravajući ih u simbole na tlu... ni sekundu prerano, jer već sljedećeg trenutka rupa se otvorila i pokušala me uvuć srećom, moj krug zaštite je djelovao te je jedina enpogoda koju sam osjetio puhanje jakog vjetra, no nedovoljno jakog da me uvuče... Zaštita je držala... prokletstvo znači tamo je otišla... izvadio sam uže iz naprtnjače i vezao jedan kraj oko pojasa , a drugi kraj sam ubacio u rupu..prokletstvo nadam se da će 100 metara bit dovoljno... tko zna kako takva vrata mogu bit duboka... Zelene oči mi zalebde pred očima i spremim se za skok u rupu...

03.07.2007. u 23:29 • Tko viri u naš dnevnik?2 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase