Fantasy Dnevnik

ponedjeljak, 02.07.2007.

Tako mi Bogova i Svih Onih Koji su Stvorili Svijet!


Dakle, moj prijatelj Arathorn je počeo raditi nekakve grimase, i trebalo mi je nekoliko sati da iz njega izvučem zašto.
Dakle, njemu se ne sviđa to što ja ne jedem meso, pa mu ni ne lovim meso uokolo.
A jel ja izgledam kao neki predator, da ubijam male jelene po šumi?

Onda smo se još par sati prepirali oko toga, pa sam na kraju pristala da ću ga nahranit mesom.
Pa sam otišla ulovit nešto.
I ulovila sam nešto. Bacila sam vreću na nešto što se micalo u travi i uhvatila neku mali živinu, koja je bila veličine zeca, ali nije bio zec.
Naravno da ju nisam ubila. Donjela sam ju u vreći do špilje pa nek si ju on sam kolje kad je tako krvoločan.

Kad sam došla tamo on je spavao, pa sam mislila, ajd nek se bar životinjica malo zabavi kad su joj to zadnji sati, pa sam ju pustila iz vreće u ograđeni dio špilje. Zapravo izgleda kao mala udubina, od oko metar i malo više od pola široka. Koristila sam ju kao krevet.

I onda sam ju malo zezala i davala joj neke biljke da jede...
Bilo je zabavno. Dok se odjednom nije zavukla u neku rupu, i ostavila mali papirić za sobom.
Kakva je to životinja koja ostavlja papiriće za sobom??

I uzela sam papirić, na njemu je pisalo 'dvosmjerna karta, vlasnik: nepoznat, vrijeme: neodređeno'
Stvarno čudno. Zavirila sam malo u tu rupu, da vidim dal se možda metamorfirala u mini čovjeka i sakrila da ju ne pojedem. Mislim, moram mu onda objasnit da nisam znala da je mini čovjek.
Ali ona nije bila tamo, ni mini čovjek.

Bila je samo rupa koja se činila bolesno duboko. Možda je propala?
Ušla sam u svoju udubinu i približila glavu, čudeći se zašto se rupa sve više povećava.
A onda me povukla.

Rupa.

U sebe.

Mislim, kakva je to rupa koja uvlači??

I taman kad sam se sjetila zavrištati "ARATHORN!!" u prolazu je proletjela još jedna onakva karta, i pored nje je pisalo 'ako očekujete posjetitelja pritisnite zid.' pa sam ga pritisnula, i karta je odletjela u suprotnom smjeru od onog u kojem sam ja išla. Prema van.

Poželjela sam biti karta.

Kad je uvlačenje napokon završilo, našla sam se u prostoriji napravljenoj od tamnog drveta, koja je bila zarasla s grmovima punim rascvjetanih crvenih ruža. Tko sadi cvijeće unutar kuće??
Ovo je tako čudno. Morat ću još malo pogledat uokolo prije nego još nešto napišem...
Nadam se da me onaj tamo bolesnik čuo...

02.07.2007. u 00:37 • Tko viri u naš dnevnik?0 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase