Fantasy Dnevnik

subota, 23.06.2007.

Prokletstvo protekao tjedan je bio uistinu zanimljiv... nisam našao vremena da smočim pero u tintu i zapišem nešto , tek sad kad ležim sav slabašan od otrova imam nešto vremena ... da otrovan sam, no bolje da počnem od početka ili ne... hmm preskočit ću dio gdje je ono lakovjerno stvorenje nakon što me spržila i nakon što sam joj pokazao put natrag do Ankha... damn kako netko može vjerovat malim zlim patuljcima koji žele nahranit zlobne zmije iz abysa... prokletstvo... iako moram priznat da je žilav... ne znam otkud patuljcima tolika žilavost, vjerojatno zato jer se ne peru pa se stoljećima na njih nataloži prašina koja očvrsne i postane sedimentna stijena, prokletvsvo, odakle mi taj izraz..
pitam se, hmm tajnoviti su putevi zmajskih bogova.. kladim se da mi je Tiamat pokušala naštetit tako da je napala ono čupavo stvorenje... ne da mi je stalo do nje.. hmm... da, iako ima nešto slatkog u načinu na koji baca vatrenu kuglu... čitava se zanese i izbaci iz ramena...
Dobro mroam priznat da mi je spasial život, jer mi je onaj aptuljčić već skoro izbio dušu u nos... no hmm... baš me morala ponovo opržit... unatoč tome, rekao sam joj svoje ime... skoro sam počeo sa titulom no umjesto toga sam joj se samo osmjehnuo...
Da, bila je prilično nježna i draga dok mi je čistila ranu, osjetio sam kako mi trnci prolaze kožom... mislim da me obrađivala magijom, mora da je to što drugo bi moglo bit...

23.06.2007. u 01:05 • Tko viri u naš dnevnik?2 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase