Fantasy Dnevnik

subota, 16.06.2007.

Noć

Vratio sam se sa nacjepanim drvećem i iznenadio se akd sam ju našao kako još uvijek sjedi u potoku sa blavom naslonjenom na koljena, čini se da je ponovo izgubila svijest.. prokletstvo.. ispustio sam cjepanice iz ruku i potrčao te ju podigao u naručje iz hladne vode potoka...
Bila je sva mokra, prokletstvo... Otrčao sam u pečinu noseći ju u naručju poput djeteta i osjetio sam nevjerojatno žaljenje koje mi je probijalo prsa i strah da ću ju izgubiti... ne mislim da će otić , ništa trivijalno poput toga već da će otić u svijet duhova... Nježno sam ju položio na deku i stao svlačit odjeću.. Stvarno ima lijepo tijelo ispod svih tih krpa... Istjerao sam nečiste misli iz uma i nastavio posao... kad je bila razodjevena zamotao sam ju u nekolio deka i ostavio tamo, dok se ja vratim sa cjepanicama.
Desetak minuta kasnije akd sam se vratio ugledao sam poluprozirno biće kako leprša oko nje.. hmm leprša možda nije dobra riječ jer to nešto nije imalo krila... ispustio sam cjepanice po drugi put čim sam se oporavio od zgranutosti i zgrabio mač koji je ležao uz ulaz u pećinu gdje sam ga osatvio prije nego sam otišao cjepat drva...
Stvor nije obraćao pozornost na mene, jedino što ga je interesiralo je bila žena koja je ležala sklupćana u deci i drhtala od hladnoće... iz njenog tijela izvirila je nekakva maglica kao reakcija na dodir stvora... prokletstvo... potrčao sam i zamahnuo mačem kroz stvora, čini se da me primjetio jer u tom jednom trenu takva zloba me zapuhnula iz njegovog pogleda sam sam skoro pao na koljena... no ono što sam čuvao bilo je bitnije te nisam ustuknuo... stvor je zatreperio i ispario poput dima ne želeći mi se suprotstaviti... Vjerujem da je osjetio moč magije mog mača.. da..
No svejedno ona maglica je pokušavala izvuć se iz njenog tijela ili se vratit samo je tamo drhtala te sam žurno kleknuo uz nju i položio obje ruke na njeno golo tijelo trudeći se da ne mislim na osjećaj njene meke, glatke kože pod šakama. uskoro sam u šakama osjetio poznato peckanje, koje je uskoro postalo žarenje poput vala vruće energije koja mi je strujala prema njenom tijelu.. makon nekoliko trenutaka maglica je ustuknula i povukla se natrag u njeno tijelo...
Nasmiješio sam se akd sam osjetio da se njeno drhtanje malo smirilo, no nisam još mogao odmarat.. ponovo sam ustao kako bi sakupio cjepanice i napravio ognjište uokvireno kamenjem u nejnoj blizini... Ostatak sam cjepanica naslagao u blizini kako bi mogao održavat vatru tokom noći.. zatim sam svukao oklop i odjeću ostavivši tek plašt i sveti simbol te se zavukao pod deku k njoj pokušavajući ju ugrijat toplinom svog tijela...Uskro u sjenama stvorenim treperanjem vatre primjetio sam pokret.. zahvaljujući budnosti i nemiru koji je njeno golo tijelo uzrokovalo pripijeno uz moje...
Svuda oko nas počele su puzat sjene, korak po gmizavi korak, ako se njihovo kretanje moglo nazvat koračanjem... Lijevom sam rukom čvrsto stisnuo sveti simbol Bahamuta i podigao ga ispred i iznad sebe... Zatvorivši oči izgovorio sam tihu molitvu, i zaurlao iz svega glasa pjesmu ( možda nije zvučalo kao pjesma no vjerujte mi na riječ, pjevao sam...) nakon čega sam ugledao zrake blijede svijetlosti kako izviruju iz simbola.. sjene koje su svojim gmizavim kretanjem već bile nadohvat ruke bile su uništene zrakama iznenadne svete svijetlosti dok su se one u pozadini povukle opržene...
Spustio sam simbol izmoren i čvrsto ju stisnuo uz sebe.. čudno, moje "pjevanje" ju nije probudilo tek je promrmljala "vruć kakao.."
Ovo će biti duga noć...

16.06.2007. u 15:26 • Tko viri u naš dnevnik?1 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase