Fantasy Dnevnik

nedjelja, 27.05.2007.

Što je ovo, bogova mi...

Nevjerojatno na koji način ja mogu izgubit dnevnik.
Samo tako, inače ga uvijek nosim u torbi, ali sad je odjednom nestao, i nisam ga mogla nać do sad maloprije.
I gdje je bio?
Neko malo govno od životinje mi ga je uzelo i zakopalo pored svoje jazbine.
Sva sreća pa nije zakopalo skroz, i virio je kut sa srebrnim ukrasom.
Iskopala sam ga, i onda me to čudo napalo. Ne znam, ali mislim da je to prvo bio MOJ dnevnik prije nego mi ga je to govno uzelo. I skroz je malo, onako veličine moja dva stopala i krznato i ima male šapice s kandžama i male zubiće.

I uporan je mali. Ne pušta moj dnevnik k'o da mu je to novo božanstvo.
A zapravo... možda i jest?
Tko zna, možda životinje imaju neki svoj oblik bogova.
Uglavnom, sad pokušava skočit na drvo na koje sam se popela da u miru napišem dnevnik.
Pun je zemlje, odvratno.

Dakle, za početak, više nisam u Omniji.
Sad sam u nekoj drugoj vukojebini za koju uopće ne znam što je ni gdje je.
Jedno jutro sam sjela na kamen, otvorila svoj rubac za jelo i počela si slagati sendvič od onoga što sam nakupovala, kad se osjednom moj kamen podigao i odletio.

Skupa samnom.

Kvragu i kamenje, ne može mirno ležat na podu više.

Na kraju je ispalo da nije kamen nego neki glupi zmaj, i tek sam kasnije shvatila da je malo presjajan za kamen. A šta sad, bilo je jutro, sad bi ja trebala razlikovat srebro od kamena.
I dok je letio ispao mi je sir.
Smrad zmajevski.

Počela sam se derat da me spusti dolje, i nakon nekoliko milja me spustio.
Zapravo ne znam koliko daleko je letio.
Možda sam i odmah pored Omnije, a možda sam na rubu svijeta.
Nemam blage.
Sve uokolo je šuma i svašta...

I već nekoliko dana živim od plodova šume. A to su neke čudne bobice.
Neću se čudit ako dobijem neku čudnu kožnu bolest ili se pretvorim u gljivu nakon svega što sam jela.
A životinje neću ubijat. Ne da mi ih je nešto previše žao, nego je sirovo meso preodvratno da bi to pipkala.
A i kako da zapalim vatru?

Tu je neko brdo... S druge strane ne vidim ništa...
Pitam se u kojem smjeru je najbliža krčma...
Sve bih dala za jedne dobre ćevape...

27.05.2007. u 00:15 • Tko viri u naš dnevnik?3 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase