Fantasy Dnevnik

subota, 26.05.2007.

Novo jutro

Sunce pusti me na miru, sakrij se u neku mračnu rupu i pusti me da spavam...
Još jedno jutro je prošlo, a da moje tijelo nije dobilo prijeko potreban san, osjećam kako život gori u meni poput baklje i izgara tijelo i iscrpljuje duh. Iako ne osjećam tu iscrpljenost znam da će uslijedit kad plamen utihne...
Bacio sams e na još jedan dan grozničavog građenja utvrde... da, istina je... gradim dvorac u oblacima, iako to tehnički nisu oblaci nego planina čiji vrh je toliko visoko da oblaci često sjede ispod samog vrha tako da gledajući sa vrha izgledaju poput prostranstva ispunjenog kremom... šlagom.. damn kako se činim gladnim... pokušao sam jednom pojest taj šlag no nije mi išlo..hmmm šlag ruls, pogotovo kad ima preljev od čokolade.. nema ništa boljeg od toga... ( naravno da ima, samo se tako kaže..) Nekoliko puta sam udario glavom u drvo da se pokajem za laž i anstavio sa nošenjem balvana. Obožavam ovaj pojas. Sa njime100 i više kilnati balvani nisu nikakav problem za prenošenje.
I zamislite upravo kad sam se uživio u posao, sa klesanjem kamenja i sječom drveća ugledam veliku srebrnu beštiju kako me promatra...
Naravno da sam odmah zgrabio mač i špojurio an njega.. tko ne bi? Bio je zmaj, a zmajevi su zli... no čim sam zakoračio na oblak propao sam i počeo padat, nevjerojatan krajolik otvorio mi se pred očima i razjapio sam usta zapanjen ljepotom koja se smjestila u podnožju te litice... no uskoro sam začuo gromovit smjeh pored sebe, bio je to onaj isti zmaj... hmm imali smo prilično ugodnu konverzaciju, neko vrijeme saznao sam da se zove Celebraa i da ima pećinu kod vrha planine gdje sam ja gradio dvorac pa je došao pozdravit novog susjeda... Celebraa, srebrni zmaj, zanimljivo ime za zmaja... no morali smo prekinut ugodnu konverzaciju jer mi se zemlja neodoljivo približavala... mislim da je zaljubljena u mene kako mi je jurila u susret... Žene...
razmislio sam dali kod sebe imam magiju koja bi me mogla spasit u ovom trenutku...hmm no zemlja se previše približila te sam izgovorio molitvu poluvil... bahamutu i uskoro sam se našao kako letim nad dolinom i natrag na planinu.. prokletstvo ova molitva stvarno djeluje... ili sam tako pomislio dok nisam osjetio golemu pandžu sklopljenu oko mog struka... hmm zapitao sam ga što radi samnom, a on je rekao da nebi bilo dobro za susjedske odnose da se razmrljim u dolini i uneredim mu okoliš.. kad sam bolje razmislilo imalo je smisla.. no meni se čini da je moj bog djelovao kroz njega... da... naravno da je, moja vjera je snažna sigurno je to osjetio... uh! Protrljao sam dupe kad sam sletio na vrh... dok se zmaj zavukao u svoju spilju i rekao da ide nešto popit da je žedan...
Ah no ništa od posla većinu dana sam se samo izležavao i promatrao kako sunce zalazi za oblake, predivno..uočio sam zmaja kako ej spustio glavu pored mene, iz usta mu je mirišalo an vino.. hmmm zanimljivo... prvi susjed mi je alkoholičar.. iskreno se nadam da neću morat spašavati ženu iz njegovih pandži...no to je sve za danas, nema dovoljno svijetla da pišem... ovu noć spavam u tami jer neću riskirat vatru na ovoj visini.. ne još dok nisam bolje upoznao okolinu i druge "susjede" ...

26.05.2007. u 17:54 • Tko viri u naš dnevnik?1 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase