Fantasy Dnevnik

ponedjeljak, 07.05.2007.

Om the great, Om the turtle

Koliko još dana moram trpjet te oči koje me progone u snovima... Mrzim magic usere, ponavljam... I da stvar bude bolje čim se probudim dočeka me hrpa svečenika koji hvale svemogućeg Oma... velikog Oma, jedinog Oma. Zapitao sams e tko je taj Om i istog trenutka požalio što nemam sag u blizini. Nije pristojno svečenike tuć mačem bez obzira koje vjere bilo... jadni zavedeni krivovjerci... Pomogao sam im da shvate svoju zabludu tako da sam im pomogao vidjeti svijetlo na vrhu tunela..drugim riječima i njih sam bacio u bunar... Činili su se prilično odlučnima da me verbalno ubiju u pojam... Iako nisam razumijeop jezik kojim su govorili vjerojatno su pokušali bacit nekakav grozan čin na mene.. zvučalo je nešto poput aaaagggghhhh, heeep... buč.. naravno ovo bučć nisu oni izgovorili...to ej bila voda... koja je pljusnula kad su pali u nju... Predobar zvuk.. ili je bio pljuč... no dobro odlučio sam ne ič spavat ako me netko ponovo uhodio tamo...umjesto toga proveo sam noć sečući pod zvijezdama... i posječujuć mnoge tamne uličice gdje su bili loši ljudi koji su ubijali male ljude... morao sam i njih bacit u bunar da razmisle o svojim postupcima.. samo se pitam tko će pit iz tog bunara... Imam novu zapovjed.. Ne pij iz bunara u koji je napučen ljudima nije zdravo za reumu... e da to bi trebalo palit

07.05.2007. u 00:09 • Tko viri u naš dnevnik?5 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase