Fantasy Dnevnik

subota, 14.04.2007.

Budale u magičnoj šumi...

Trebali bi nekako zagraditi ulaz u magičnu šumu jer, ako realno gledaš, ne samo da je opasna za one koji ne znaju što je sve unutra, nego je i opasna za one koji ZNAJU.

Nakon što sam spasila onog blentavog čovjeka od osvetničke magije, cijelo vrijeme si nekako razmišljam o tome je li on to stvarno samo zbog magije napravio.
Mislim, tako se nekako ponašao i prije...

Uglavnom, jutros sam otišla malo prošetat šumom, morala sam posaditi neke retrospektivne biljke koje sam ubrala prošle godine. Bilo bi stvarno nezgodno da to ne napravim...

Nekako, kad uđeš u magičnu šumu, očekuješ da ljudi unutra znaju kakve iluzije mogu stvoriti sve te biljke tamo, a ne da netko trči kao luđak i ...

No dobro, stajala sam i gledala ga kako oživljava neku malu.
Mislim, stvarno lijepo od njega, ali mogao ju je onda nekud i odvest.

I tako ja stojim i razmišljam koju je to magiju upotrijebio, i kako to da je on uopće čarobnjak, jer da je čarobnjak morao bi biti na Neviđenom Sveučilištu, a nisam ga nikad tamo vidjela.
Sasvim je poznato da ne postoji nijedna druga škola čarobnjaštva nego ova.
Čarobnjaci ne vole konkurenciju pa si ju ni ne rade.

A i da je išao na Neviđeno, morao je znati za vodena ogledala.

Koja budala ne zna za to?

Voda u magičnoj šumi ima svoj um i misli da jednostavno nije dovoljno samo ležati na podu i čekat da nešto padne u nju ili da neki vjetar puhne. Ne, magične lokve posebno vole ustati i praviti ogledala od sebe.

Pa je tako i ova jedna lokva napravila ogledalo, i mogu se kladit da je onaj lik vidio nešto tko zna što u tom ogledalu, jer se odjednom okrenuo i počeo trčati u drugom smjeru.

I naravno, zaletio se u mene jer sam bila par metara iza njega.
I kud će drugo oklopljen čovjek, nego na moju nogu??
OPET!!

14.04.2007. u 23:32 • Tko viri u naš dnevnik?0 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase