Fantasy Dnevnik

petak, 13.04.2007.

Novi post

Dakle hmm ne znam što sam točno radio proteklih dana.. jedino u šta sam siguran je da sam umlatio neke čarobnajke sagom, jer mi se činilo dobrom idejom... Nakon toga sve je bilo kao san...
U krčmi mi se učinilo da sam konačno pronašao onu poluvilenjakinju koaj mi je samo promrmljala nekoliko riječi kako sam neotesan i odvratan i odlutala je nekud. Samo se okrenula i odlutala dok sam ja pokušavao odgonetnut njene riječi. Tok misli mi je prekinuo krčmar koji me pipkao po ramenu i stavljao mi tepih preko njega i zamolio me da napustim krčmu. Mislim što je ovim ljudima danas.
Neš to ovdje nije u redu... no dakle kad dođosmo do toga... gledao sam neke klince u šumi kakos e naganjaju i pričaju kako ih mračni gospodar lovi... Zaluđena djeca... svi znaju da je mračni gospodar na drugom kraju svijeta. No odlučio sam ih promatrat da ih zaštitim ako se ozlijede ili zalete u drvo ili nešto sličnog... a to se definitivno moglo desiti kako su jurcali među drvećem. Smjestio sam se u krošnju i čekao. Zamisli klinac je mislio da je kralj ten... svi znaju da ako je tko kralj zamišljene zemlje onda sam to ja.. zjevnuo sam... promatrao sam ih nekoliko dana uistinu fascinantno, ta današnaj mladež.. jedan dan su pričali sa drvom i mislili da je trol... zanimljivo... njima uistinu nikada nije dosadno...
No da preskočim svoj voajerizam...hej nije onako kako zvuči djeca nisu radila ništa perverzno, zapravo takvu luđačku nevinost već dugo nisam vidio... hmm dobro možda jesam.. no da ejdan dan je curica došla sama i pala u potok gdje se utopila.. naravno da nisam odmah intervenirao jer sam morao skinut oklop... vjerujte mi ne želite pokušat plivat u oklopu. Nije zdravo za čelik... a nije mi se niti previše žurilo, činila se prilično živahno u vodi, no kad sam ju izvukao nakon 5 kilometara trčanja nizvodno nije davala znakove života. Prokleo sam i izvadio staklenu š tangu išaranu bjelim uzorkom iznutra, sa žaljenjem sam ju pogledao i uzdahnuo prije nego sam ju položio na čelo curice i promrmljao nekoliko riječi, na što se štanga pretvorila u prah ali je curica bila živa.. hmmm da, pravi sam ljubitelj umjetnosti. Nakon što se probudila sjetio sam se da sam zaboravio tepih na drvetu , prokleo sam i ostavio plavušu zbunjenu pored potoka. Vjerojatno će bit dezorjentirana par dana, nadam se da neće umrijet od gladi. Ne bi to bilo dobro... pogotovo nakon što sam potrošio svoje umjetničko dijelo na nju...mhm... trčeći antrag učinilo se da vidim sjenovitu prikazu kako se probija kroz drveće... Tamni gospodar.. ok ja niasm klinci , pogledao sam bolje i vidio onu poluvilenajkinju kako gleda prema meni i blinka očima, fakat ne znam što je htjela no ona mala sovica joj je bila an ramenu. Potrčao sam brže, ako požurim stignem uzet sag i vratit se po nju. Bolje joj je da bude tamo i blinka okicama kada se vratim... Ili će, tako mi Bahamuta, požaliti...

13.04.2007. u 23:30 • Tko viri u naš dnevnik?0 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase