Fantasy Dnevnik

srijeda, 11.04.2007.

Lutanje i krv

Dakle, neki dan ga nisam našla, još ima 4 dana da se pojavi, i onda službeno prestajem vjerovati da uopće postoji tamni čovjek, ili išta slično.

Kako da se 'čuvam mračnog čovjeka' ili kakvog god, ako ga nema nigdje. Baš glupo.

Ali zato su mi neki kreteni ostavili prokletu mrlju posred najdraže suknje.
Za to bi trebala bit kazna.
Usred tržnice su se potukli jer jer jedan drugome rekao da smrdi kao brokula.
Ovaj se uvrijedio i počeo vikati da mu on nema pravo prigovarat, kad on IZGLEDA kao brokula.
Pa mu je prvi odgovorio da on bar ima kosu da tako izgleda, i da je on vjerojatno uzor kokošima koji daju svojim jajima prije nego se izlegu.

Na to se ovaj ćelavi malo zamislio, ali nije uspio shvatit što je ovaj mislio, pa je zaključio da je to nešto odvratno i počeo se tući s njime. A usred tržnice je tolika gužva da se nisam imala gdje pomaknut.

I tako je ovaj ćelavi zapeo čupavom prstenom za uho i čupavom je počela ić krv, (i prsnula na mene u tom trenu) i onda se ćelavi odjednom zabrinuo, i počeo mu se ispričavati.
Čak je izvadio i rupčić i plosku s alkoholom da mu dezinficira ranu. Zanimiljivo kako su današnji pijanci pažljivi.
Valjda su morali naučit, inače bi njihova rasa izumrla.

No dobro. Tako sam dobila mrlju.

Opet sam srela onog istog kolegu, i opet me htio odvest na pivo.
Nije mi se pilo, pa sam rekla da još uvijek tražim tamnog čovjeka.
Rekao je da bolje da to ne govorim nikome s Neviđenog Učilišta jer će me izbacit.

I tako... Onaj lik s tepihom još je par puta prohujao gradom.
Mislim da je jako vezan za njega...
Čula sam da postoje ljudi koji se tako vežu za stvari...
Baš simpatično.

11.04.2007. u 23:30 • Tko viri u naš dnevnik?1 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase