Fantasy Dnevnik

nedjelja, 08.04.2007.

Lutanja mladog čovjeka...

... i tako šečem ja... i tražim mladu čarobnicu... glupo mi ju je zvat čarobnakinjom ili vješticom... čarobnica sexy zvuči... hmmm izbacio sam nečiste misli iz uma, one misli koje su nastale onog dana sa kuglom... Ako ne budem usredotočen nikad neću nać čarobnicu... udario sam se rukom u lice, neki čovjek sa smiješnom šiljatom kapom na glavi me upitao dali mi je dobro pa sam udario i njega...
Promrmljao sam nekoliko riječi isprika sebi u bradu i nastavio sa potragom... ovi čarobnjaci en mogu razumijet hitnost moje potrage pa su me zaskočili u uličici brbljajući toliko brzo da ih nisam mogao razumijeti... Mislim mogli bi barem ne upadat jedan drugome u riječ. Užas, mišljenje o spelluserima mi je svakim trenom sve niže.. Zamahnuo sam tepihom i umlatio sve do jednog, koji mi je lijepo mirno onda rekao da nije u redu što sam udario njihovog prijatelja okrenuo se i otišao...
Aha, dakle to su htjeli... nastavio sam potragu pažljivo stupajušći da prejako en nagazim na kojeg čarobnjaka, ipak su bili samo solidarni prema kolegi.
.. no da završim... dan je završio tako da sam ostao ležat pod starim hrastom sa tepihom smotanim pod glavom dok je sova brbljala na glavi o važnosti mog pothvata...
Kao da će zemlja propast ako ja ne zajašem kozmičkog zmaja, pih... ne može jednostavno ić huuuu huuu kao sve normalne sove...

08.04.2007. u 23:37 • Tko viri u naš dnevnik?1 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase