Fantasy Dnevnik

subota, 07.04.2007.

bogovi nemaju pojma.

Cijeli dan hodam po gradu, i osjećam se skroz glupo...
Ne znam ni što tražim.
Ni zašto.

Srela sam kolegu s neviđenog učilišta, i pozvao me na pivo u Puknuti bubanj, ali sam mu rekla da ne mogu jer imam posla. Naravno da me pitao kakvog posla, čarobnjaci moraju sve znat. A kvragu i ja sam jedna d njih...

I šta, rekla sam mu da tražim tamnog čovjeka.
"Tko je to?" pitao je. Rekla sam da ne znam. On se namrštio i rekao da previše listam knjige o duhovima iz kutije, i da se odmorim malo. Još jednom je pitao dal hoću pivo, jer ako sad već viđam duhove, onda možda poslije par piva neću. Ali držala sam se svog plana, nać ću ga pa makar mi trebalo tjedan dana.

Nakon tjedan dana odustajem.

I da, nekoliko puta sam već vidjela nekog tipa sa tepihom prebačenim preko ramena.
Stvarno ne znam tko hoda po ulici s tepihom, i nisam ni saznala jer mu uvijek glava nekako završi iz tepiha, tako da ne vidim lice. Sigurno je neki čudak. Uostalom, možda je to onaj isti koji mi je zgazio nogu, i ovaj je imao oklop na sebi.

Bolesnici, što sve ne hoda ovim gradom.
Samo bogovi znaju čemu oni služe.
A i oni su vjerojatno zbunjeni.

07.04.2007. u 22:00 • Tko viri u naš dnevnik?4 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase