Fantasy Dnevnik

subota, 07.04.2007.

Pobježe mi, ponovo

Miroljubljivo sjedim i brusim mač, damn, prokletvstvo otkuda mi ta riječ... miroljubljivo... kako netko može miroljubljivo nešto raditi...
Da počnem ispočetka, sjedim i brusim mač... nemojte pitati zašto, to mačovlasnici jednostavno rade... kako bi došli u doticaj sa svojim unutarnjim mačem ili tako nešto... No da gdje sam stao... I sova mi sleti na rame, istina mogla je biti malo nježnija, ni kožni haljetak nije zaustavio nejne pandže da se zabiju u moja ramena... "Imaš dobra ramena... Lijepo me drže rekla je.." Uistinu mislim da ću ju jednog dana ubiti... od onog dana u grmlju počela me progonit i sili me da se vratim gospodarici... Pa da me ponovo smoči... ne vjerujem ja gluposti o bogovima u kugli... spell useri su jednostavno nepouzdana sorta...
nikad ne znaš kad će jedan od njih počet svjetlucat poput žarulje... uistinu, nema im spasa.. beznadni su..
No što me dovelo do tog zaključka.. ne nema veze sa onom poluvilenjakinjom, barem ne potpuno... ona samo smoči čovjeka... i uništi oklop rđom, ali to nije sad bitno...
Trebao sam prijevoz na kraj svijeta.. moji razlozi... Ne, nisam se želio baciti s ruba... stvarno mi nije bila namjera... hmm no dobro priznajem, želio sam se bacit... i zajahat kozmičkog zmaja, ne znam zašto ali mi je kul zvučalo...
No dobro stvar je da mag kojem sam platio da me poveze nikako nije dolazio a kad je konačno došao pitao em dali imam zlata kod sebe, našto me počeo gađat disko svjetlima... Naravno da mi se nije svidjelo pa sam ga mroao bacit u bunar... mene je ohladila voda možda če i njega... sudeći po vriskovima čini se da je voda bila topla...
No uglavnom smotao sam nejgov leteći tepih i prebacio ga preko ramena te pošao tražit drugu osobu koja se zna služit time, neku koja me neče gađat disco svjetlima...
Samo je jedna osoba kojoj mogu vjerovat sa time... obukao sam kožni oklop, za svaki slučaj ako me ponovo smoči...

07.04.2007. u 14:13 • Tko viri u naš dnevnik?0 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase