Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



dA×nE

DiZaJn: [.×.DrEaM diZaJn.×.] sLiKa: × BrusHevi: × and ×



Alo

Napokon je došao novi post(kao što uvijek kažem) roflPočela je škola headbang,a ko da sam jučer dolazila s svjedođbom bang.Nek ta škola ide u p.m. puknucu.I pitate me što je bilo?Pa recimo da je ovaj put mučenje u školi odmah došlo cry,i sad brojim dane do zimskih praznika no.I danas je još nedjelja,a kao da je jučer bio petak namcor.Kako dani brzo prolaze headbang.Ajde dobro,počeo je Big Brother pa me to malo zanima zubo.Sutra imamo školu popodne,pa je ok sretan.Ništa mi se ne da ovih dana,dal je i vama tako?zujoI opet ste lijeni s komentarima,al i ja samludroflAjd dosta sam pisala,idem gledat BB winkmah


09.09.2007. u 18:55

|Komentari(23) | Print| # |






<< Arhiva >>