Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga...ili...??
Blog o svemu i svacemu...
naravno...ne tracamo i to....smijeh

Ovdje se svi predstavljaju....mi necemo....
znate da blog pisu ena, ela i karmela,
da idemo u osmi razred....to sve nije vazno....
samo citajte....smijeh

Kog čitamo...
Bornica
Čupica i Azra
Mateja i Moanna
Zuba
Japelj iliti Luka
Anteica iz 8.a
Ana isto iz 8.a
Tea iz kluba
Tin i Borna isto iz kluba
Ariana VK Glagoljaš


ostali ne zasluzuju imat link na nesem blogu...
bwahahahaha.....ma salim se....
samo neznam kog da jos stavim

srijeda, 04.06.2008.

vrijeme.....promjenjivo.....???????

znam da primjecujem malo sa zakasnjenjem ali.....svi ljudi.....bar meni poznati.....poceli su zapostavljat svoje blogove.....jao.....kad smo ga tek napravile sjecam se da smo skoro svaki dan pisale.....i dobro nam je islo.....iako nikad tolko dobro kolko smo htjele......al sta cesrolleyes

vrjeme je usrano.....il je vruce da umres il curi kisa......nikad nemre bit onak....savrseno.....tuzan......to mi je bezveze......

jedva cekam da osnovna zavrsi.....mislim da se svi osmasi al i oni neosmasi slazu samnom......samo da se nes promjeni.....da bar nes bude zanimljivo i zabavno......prije samo godinu dana smijala sam se apsolutno svemu i sve mi je bilo tak super i nevjerojatno smjesno a sad se osjecam ko da mi je sve svejedno......bang.......aj dobro nije tak strasno dramaticno al opet.....cijelo vrijeme si mislim.....daj ajde kad ce se dogodit nes kaj cu pamtit ono....do kraja zivota.....nes kaj mi je vazno......sam sjedim i zujim........tu i tamo se nasmijem nekoj fori koju sam vjerojatno cula vec sto puta.......al cemu.....onda me neko pita kaj mi je.....neznam......obicno ljudi imaju kiselu facu kad im se nekaj dogodi....cak i da mi se nekaj dogodilo ne sjecam se vise i nemam pojma zasto nisam sretna i vesela.....nono

zato cu ja ljepo na psihologiju i sve slicne dileme bit ce mi skroz jasne i razumljive i smijat cu se sama sebi kaj sam opce razmisljala o ovakvim stvarima.....ludsretansmijehbelj

papamah



| ***t@Lk To U§*** (208) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

One ostale gluposti....





Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Moje srce kao vatra gori,
dise za prijatelje i ludo ih voli.
Sad znam zasto Bog prijatelja stvori,
jer oni su nada kada sudbina boli...



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Zaustavi suzu, odbaci tugu,
naci ces negdje za oblakom dugu.
Ljepota prijateljstva nek´ ti dusu grije,
oprosti zivotu sto savrsen nije...



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics


Ti si moj otkazani let,
izgubljeni ključ za bolji svijet.
Bez tebe sve važno nestaje,
bez tebe bol ne prestaje...



I owe you my heart, because you´ve always been there
And I´d do anything to let you know I care
I owe you my strenght, because you´ve lifted me up
And you were there for me, even when I messed up
I´m uncertain of a lot of things, but I know this much is true
I consider you my friend, and I would die for you.




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



I must have been born under a lucky star
To find a friend as nice as you are,
And I´ll follow the rainbow until the end
If you promise 4ever to be my friend...




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



You turned my darkness into light,
You made everything allright.
You picked me up when I was down,
You turned my life around.
If I didn´t have you what would I be?
A blessing is what you are to me.

When I needed you the most, you were there,
Even if it seemed like you didn´t care.
When I didn´t think I could make it another day,
You chased all my doubts away.
If I didn´t have you what would I be?
A treasure is what you are to me.

The world is full of many people, it`s true,
But there is only one of you.
You fill my heart with love,
You are a God-sent gift from above.
If I didn´t have you what would I be?
An angel is what you are to me.

Lost and alone, I will no longer be,
Because you are here with me.
There is no reason to be sad,
You´ve taken away all the bad.
If I didn´t have you what would I be?
A best friend is what you are to me...




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Bori se za srecu, za ono zelis.
Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti.
Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci,
ali ljubav poput tebe tesko je naci.


Ako si daleko nista ne smeta,
vjecna ljubav ostaje
i da si nakraj svijeta.




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Daleko si od ociju ali od srca nisi.
Jedino sto mi nedostaje znaj ti si.
Nisi zvijezda ni anđeo, ni Bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno volim...




Glitterfy.com - Glitter Graphics



We can`t call people without wings angels,
so we call them friends instead....



Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa,
ako nema tko da te slusa,
ako ikad vrisnes u snu nazovi me i
JA BIT CU TU.


Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Sum 41-Best of me

Sum 41 Lyrics
Best Of Me Lyrics