< Piczo right-click protect message. To customize, edit the text between the quotes' ' below. >
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> *Paris Hilton*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari on ili off Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

sve o nama,o našem bogatstvu i ruganju vama jadnicima.Inaravno o našim ludim provodima

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


pjesma od Paris


Free Music

Free Music



Free Music

slike od paris

Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 30.03.2008.

Paris je carica

Joj kako je paris samo cool ma neopisivo cool i zakon.Paris je uzor svim curama.a ima jedna suuuper slika od paris.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovdje je ispala sexy a ona je uvjek sexy hehe.baš je super slika fantastično
slijedi još jedna slika

Image Hosted by ImageShack.us


ovo je također super slika ali ima još a druga slika i ujedno zadnja slijedi:

Image Hosted by ImageShack.us


ovdje je slatka to je još jedan njen stil baš je zgodna.
i na kraju imamo zaključak paris je stvarno samvšen uzor mladim djevojkama pa i nama ali ni jedna neče bit kao mi a ni kao paris mi se bližimo paris i uskoro če sve novine pričati upravo o nama.

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 11:05 - kommaj (65) - printaj - §
Naši novi slatki pokloni!!!

Evo nas opet iako nismo dugo pisale malo smo se odmarale od vas jadnika.Evo mi smo dobili par novih poklona koji su skupi a slatki.
Lorenin dečko je kupio Ferrari zar to nije fantastično slijedi slika koja je slikana kada je on kupio auto a Lorenin dečko se zove Leo slika slijedi:

Image Hosted by ImageShack.us


Zar nije predivan ma što se vas uopče to pita.Hello kako ste siromašni jeste li ikada uopče vidili ferrari uživo NE e pa onda,mi se u njemu vozimo.
No dobro slijedi slika Elenine mace koju je dobila od tatice preslatka je a slika slijedi:

Image Hosted by ImageShack.us


Preeeslatka je zar ne.ali vi je nemate.
Ok slijedi slika preslatkih naših novih ljubimaca slijede psi Lorenin i Majin
slika slijedi:

Image Hosted by ImageShack.us


Ovaj pas sa mašnicom je Majin a ova bez je Lorenin još nemaju imena ali moramo smislit neko fancy ime .
I samo da vas obavjestimo dobit čemo psa kakvog ima paris uff to je fantastično a vi jadnici samo sanjajte o tome.Book!!

KISS KISS

PARIS 4EVER


- 10:49 - kommaj (51) - printaj - §

petak, 28.03.2008.

Par činjenica o vama jadnicima,i nama bogatašicama

Vi ste:
-ljubomorni JADNICI
-siromašni JADNICI
-poremećeni JADNICI
-beživotni JADNICI
-besramni JADNICI
-smrdljivi JADNICI
Vaša glavna osobina je ipak ljubomora na nas i nama slićne vi ste jadni i s time se morate pomiriti.Mi smo najbolje i sada slijedi par činjenica o nama.
Mi smo:
-prekrasne BOGATAŠICE
-bogate BOGATAŠICE
-poželjne BOGATAŠICE
-poznate BOGATAŠICE
-privlačne BOGATAŠICE
-sexy BOGATAŠICE
Naše glavne osobine su bogate i lijepe što pokazuje kako smo lijepe imamo dobar ukus,sve to sada usporedite i shvatit će te koliko ste jadni,a naravno shvatit ćete i koliko smo mi lijepe i bogate.

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 15:45 - kommaj (49) - printaj - §

petak, 14.03.2008.

MI SMO NAJBOLJE

Mi ne kužimo što vi jadnici imate protiv nas fkt je to ćudno.Ljubomorni ste tako to je nevjerovatno a i ljudi ove slike koje smo malo prije nekoliko dana objavile je sa 16 i pol godina tako da smo na onim dole slikama drukćije zar vam nije poznato LJUDI SE MJENJAJU naravno tako i mi.A i što da je neka od nas otišla na plastićnu operaciju hello mi smo i ovako lijepe ali se trudimo biti kao paris ili bar nešto tako slićno.I ako idemo na plastićnu operaciju jel je to vaša stvar?ljubomorni jadnici?nije vi ste ljubomorni na nas i poslje i prije operacije a i da znate nijedna od nas nije išla na operaciju samo što su Lorena i Maja farbale kosu i sada su još lijepše a Eleni je malo porasla kosa a i sada isto kao i mi posjećuje frizera hehe to si vi nemožete priuštiti!!!!
Ma što ja vama prićam kad vi jadnisi ionako imate pileći mozak ajde jadnici bok!!!

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 18:47 - kommaj (130) - printaj - §

utorak, 11.03.2008.

Izbačene kuje

Ovako kao što ste mogli pročitati u prošlome postu Dolores nas je gadno zafrknula,i zato smo mi odlučili da se više ne družimo s Dolores i Lanom one su glupe ružne siromašne krave koje su poput vas jadne o njima ste mogli čuti u postu NAŠE FRENDICE!!!!One su sada prošlost mi se više ne družimo s njima sada smo odbacile te krave koje su nas i ovako sam sramotile i nisu bile ni za što.Zamislite kuja Dolores skupa s Lanom nam je nešto prijetila i sada je ostala bez svega i Sebastijana meni nije niti potreban imam puno njih,ali njoj je očito bio kada je bila s njim unatoč njegovoj vezi nije mogla nači nikoga drugoga očito je njemu bilo do varanja,a ona je bila dobra žrtva,ali sada je je ostavio i ona i Lana su jadnice s kojima se više ne družimo toliko o tome.

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 20:11 - kommaj (20) - printaj - §
Mala avantura.

Evo dogodila se mala avantura u vezi sa Majom.Evo piše vam Lorena tu avanturu ću vam sada ispričati priča slijedi.Bilo je to danas poslije podne Lorena i Elena su šetale dvorištem i ugledale su njenog najboljeg dečka Sebastijana kako se ljubi sa droljom Dolores našom bivšom prijateljicom,mislim kako je mogao to napraviti ljubio se sa tom odvratnom droljom,ali mi smo naravno to morale reći Maji nastavak slijedi.Maja je otišla do njega i pitala ga je ljubavi što je bilo,a on hladno odvrati ništa te mu je ona opalila šamar i rekla da se goni od nje da je jadan kao vi i da ga više ne želi vidjeti.Zatim je otišla do Dolores i skoro se zbljuvala kad je vidjela njezino ružno lice te ju je pitala jel se što ljuti Dolores na nju te je i njoj opalila šamar i rekla joj je da je kuja i da je jadna kao i vi i da je također ne želi više nikada u životu vidjeti.Ali Maja je kao nova ni najmanje ne pati za njim ona nije jadna kao vi to je njena avantura.A da vidite kako je bio sladak i zgodan,ali glup i ne shvača što je izgubio ah jadnik njegova slika slijedi:

Image Hosted by ImageShack.us


I samo još jedno sladak je ali glup!!!

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 19:51 - kommaj (18) - printaj - §
Evo još malo naših prekrasnih slika

Ah pošto nam ne vjerujete da smo ono mi odlućile smo vam objaviti još malo naših slika ali pazite dobro se pripremite jer bi od naše ljepote mogli dobiti srčani udar, naravno svaku je sliku slikao jedan od poznatih fotografa,ali njega nećemo reklamirati pa da prijeđemo na stavar prva slika koju ćete vidjeti je Elenina slika slijedi:

Image Hosted by ImageShack.us


Naravno ovo je slika sa drugaćijom šminkom i malo drugaćijim lookom.Pa se nemojte čuditi što nije 100% ista.Elena ima novi look i nama se jako sviđa,a i vama netrebamo vas ni pitati jel je predivna i savršena kao i mi!!!Slijedi slika Lorene:

Image Hosted by ImageShack.us


Evo ovdje je preedivna Lorena samo da vam kažem nadimak mi je Lory pa me možete tako zvati vjerovatno ćete primjetiti da sam na onoj prijašnjoj slici tamnoputija nego na ovoj ali to je zato što sam bila na plaži.A i da vam kažem slikala sam se ovdje na autu moga dečka(jedan od njih 15)Sada slijedi slika potpuno nove Maje:

Image Hosted by ImageShack.us


Evo ovo je moj novi look šminka mi je drugačija pa s njom i ja malo.Takva sam vam ja stalno novi lookovi ,ali eto vi jadnici nemožete ni pomišljati na tako skupu šminku i stalnu promjenu lookova to je to od nas bok jadnici sanjajte i dalje.

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 15:37 - kommaj (26) - printaj - §
Proljetni bal

Pa evo jadnici mi ćemo napisati post o proljetnome balu koji će se uskoro održati pa ćemo vam staviti slike naših haljina i samo da vam damo informaciju proljetni bal će se održati u svakoj od naših vila i kuća,a pošto mi sve skupa imamo preko 100 vila i kuća biti će toga pu no,a to je za nas lijepe i bogate osobe nije teško.
Sada slijede slike haljina:

Ovo je slika Lorenine predivne haljine,zar nije prekrasna?

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je ta predivna haljina možda vi jadnici mislite da je iz neznam kojeg stoljeća,ali takve se haljine za vašu informaciju nose na proljetnim balovima,upss vi ni neznate što je to proljetni bal i nikad niste imali tako skupu i lijepu haljinu na sebi,a da ne duljimo slijedeća je haljina Elene slika slijedi:

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Elenina prekrasna haljina naravno pozadina je ljubičasta jer je haljina bijela,a ljubičasta je najbolja boja skupa sa rozom vi jadnici samo sanjajte o ovakvoj haljini vi jadnici.I naravno slijedi slika Majine haljine.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je također prekrasna haljina o kakvoj vi možete samo sanjati jadnici lijepa i skupa.Toliko o proljetnom balu bit će nam super vi jadnici o njemu samo sanjajte

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 15:22 - kommaj (28) - printaj - §

utorak, 04.03.2008.

Putovanje u Rim

Dobar dan evo javljam vam se ja Maja,mogli ste već primjetiti da ja pišem postove o putovanjima jer oni su moja specijalnost.Ovoga puta javljam se iz Rima glavnog grada Italije države južne europe koja dolikuje čizmi,ovo je za vas jadnike koji to neznate.Rim je poznat po spomenicima iz starog vijeka u kojem je RIMSKO CARSTVO bilo najmoćnije sve do raspada odnosno do 476 g.kada i zapoćinje srednji vijek.Toliko o tome a sada slijede slike toga predivnog grada u srcu Italije gledajte i uživajte vi jadnici.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo jest znamenita FONTANA DI TREVISO koju ne treba ni posebno prestavljati poznata je po tome da ispunjava želju ukoliko u nj ubaciš novčić i zaželiš ju o našim željama trenutno nećemo govorit.



Image Hosted by ImageShack.us

Sada slijedi slika jedne arene u starom vijeku ta su mjesta bili AMFITEATRI u njima su se odvijali gladijatorse borbe i druge predstave


Sada slijedi slika jedne predivne građevine noću uživajte u njoj vi jadnici.

Image Hosted by ImageShack.us


To bi bilo to a vi jadnici o tome samo sanjajte jer si vi nemožete priuštiti put izvan vašega sela.

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 11:21 - kommaj (58) - printaj - §

nedjelja, 02.03.2008.

Nova jahta,stara je već prestara,čak mjesec dana!!!!

Evo mi smo dobile novu jahtu ona stara nam je skroz dojadila.Tko bi izdržao s istom jahtom mjesec dana mislim vi jadnici vjerovatno biste ali mi i nama slični ne bismo, mislim nitko nije nama slićan mi smo najbolje naravno poslje Paris ona je tako super ali ok da se vratimo na temu oko nove jahte ona je skroz super ali da vi jadnici bez mozga ne bih rekli da lažemo evo slijede slike koje su predivne koje smo mi profesionalke slikale haha slijede slike:

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je predivna jahta koja je naprosto super i ogromna slikana je malo iz ćudne perspektive ali mi smo narućili da se tako slika ali naravno imamo i slike unutrašnjosti jahte koje slijede:

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je dnevni boravak u našoj predivnoj jahti koja je naprosto super a vi o njoj možete samo sanjati vi jadnici!!!!Slijedi još slika:

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je spavaća soba nije bilo potrebno stavljati više slika jel su sve spavaće sobe iste zar to nije cool to vam je jadnici sada nova moda!!!Naravno ima još slika koje slijede:

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je rajska soba naravno njoj imaju svi pristup u njoj se odmara i opušta i zabavlja na laptopu kojeg vidite na slici on je također novi naravno na njemu se najćešće chata ima još slika koje slijede:

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je blagavaonica koja je super moderna o kojoj vi možete samo sanjati haha sanjajte i dalje jel nikada nećete biti bogati kao mi samo sanjajte i dalje!!!

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 18:06 - kommaj (69) - printaj - §

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.