Pjesme pisane srcem

ponedjeljak, 31.10.2016.

Odlazak

Odlazimo,
Nestajemo polako,
Jedno po jedno.
Odlazimo tužno
U neki nepoznat kraj -
Možda u Pakao,
A možda u Raj.
Odlazimo
Kao lišće koje otpada u jesen,
A krošnja koja se zelenila u ljeto
Ostane gola i pusta.
Odlazimo
Jedno po jedno,
Tiho,
Jedan za drugim,
Tužno
Kao otpalo lišće koje
Odnosi vjetar kada
Dolazi zima, mraz, hladnoća,
A krošnja ostane pusta
Sve do proljeća.

- 20:26 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 19.10.2016.

Jesenska kiša

Zurim u noć kroz prozorsko okno,
Pomalo mokro od kapi kiše
(Večernje kiše), tamno i tužno,
Zbog sumornog neba još i više..

S prvim kapima jesenske kiše
Tužne misli mi postaju tiše,
A dok slušam žuborenje kiše,
Kapci mi se spuštaju sve niže..

I dok mi misli grli tišina,
Vjetar sve jači grane njiše -
U praznoj, tmurnoj sobi tmina,
Sjetna jesenska kiša miriše..

- 12:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 11.10.2016.

Crna muha

Sunce me izmamilo vani,
Toplo jesensko popodne,
Blagi povjetarac i bijeli oblaci.

Skakuću sivi vrapci veselo
Po granama zelenog lovora.
Grane se njišu lagano.

Žuta osa zrakom leti.
Na tlu se prevrće crna muha,
Ne može da poleti.

Bijeli oblaci nebom plove,
Bijeli galeb nebom leti,
Nebo sja ljepotom bjeline.

Oh, netko me zove u kuću!
Žurim da ne zakasnim.
Možda sam pregazila muhu?!

Sjedim u kući...
Toplo jesensko popodne.
Kraj glave mi muha zuji.

- 11:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.10.2016.

Jesenska pjesma

Magla se siva spustila
Kišnog, jesenskog jutra,
Šumu je tuga obavila,
U zraku ni daška vjetra.

Nigdje nijedne ptice,
Ni vjeverica nema,
Lišće je prekrilo stazice
Zarasle divljim gljivama.

Prislonih ruku na kamen,
Hladan i svjež od kiše,
Pogled mi postade smiren -
Osjetih da šuma diše!

Dodirnuh lišće bršljana,
Mekano je i nježno
(Jedna je grana potrgana),
Srcoliko ostaje vječno!

Kišica sipi polako,
Pas laje u daljini,
Odlazim kući lako
Da snivam u toplini.



- 10:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #