život jednog us5-fana

subota, 29.04.2006.

NEdjELja

evo...pišem nakon dva tjedna......
pa.....zapravo...ništa se nije dodgodilo...osim jednoga....... prošlu nedjelju sam bila na us5fanchatu i tamo sam upoznala jednu ruskinju.......nick joj je Prinzessin......zove se Tanya i ima 17 godina...... ja to ne bih upisivala tu da nije zabavno.....ona misli da sam ja muško i da imam 22 godine....
obožavam je zaj*****t......vjeruje mi sve što joj kažem!!!!
kako je naivna!!!!! rekla sam joj još da imam svoj vlastiti bend.....punkrock.......da smo fuul poznati u Hrvatskoj itd... čovječe, kako naivni ljudi dolaze na chat!!!!
ovo je definitvno moj novi način zabave!!!!
Alex je morao otić natrag u Njemačku....ajde, vdjet ću ga za manje od 2 mjeseca ako ne i ranije!!! Nathan.......čovječe, da nisam zaljubljena u onog slatkog bubnjara koji se tek nedavno vratio iz Splita, pomislila bih da sam zaljubljena!!! but noone says that i can't be in love with two of them... joooooooooooooj......sad sam i počela razmišljati i još i pisati (iako neznam ako sam točno napisala) engleski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moram se podhitno riješiti toga!!!!!!!!!!!!!!!!

- 15:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • jedna cura napokon dođe u berlin..........tamo upozna nekog dečka..............

Linkovi