every day
you're getting more closer to me.
Crveni ruž
Jučer je bio čudan dan. Zašto sam jedva suuzdržavala suze. Zašto ih nisam pustila da krenu. Valjda ne volim iskazivanja slabosti.
Na trenutak sam zaboravila koliko može zaboljeti...isuse pa ponašam se kao da je prijevara.
Jebemti, zašto sam tako slaba. Zašto sam krajičkom oka promatrala sve to.
Kapi kiše vani, znojna tijela previjaju se u ritmu.
Vrijeme prolazi, osjećam teške korake u svom srcu. Svaki korak jednako glasan, jednako odzvanja. Pa onda još jedan i još jedan.
Rušim se, dižu me iz čučnja. Govore mi jesam li dobro.
Izlazim na kišu, ne nalazim nikoga. Samo prazne flaše i razbijene staklene čaše na kolniku.
Zašto nikome ne mogu sada reći da volim plesati na kiši.
Želim se istrgati do zadnjeg komadića, jer sam tu sama. Uvijek govorim da mi samoća paše, ali ne sada.
Ne dok želim zaklopiti oči da ne vidim i oguliti kožu da ne osjetim.
Svi bježe od mene. Dobro, vidjet ćemo kad me budete trebali. Trebat ćete me.
Osjećam se ko rubin u kakici.
To više nisam ja.
I ulazim unutra, bojim se slabosti, a mirišem samo kakicu.
Osjećam se prljavo.
Bože, tko je on? I koji kurac ja sad izvodim od sebe. Mislim si ja i tražim ljude za ples.
Zašto su sve odjevene ko kurve. Svaka čast iznimkama koje potvrđuju pravilo.
Da si skinem tajce? Nema šanse, šećeru, i nije to kompleks već zadržavanje malo svoje intime za sebe.
I duboko u sebi znam da imam samo jednu prijateljicu, ona nije tu.
Kraj je večeri, samo hoću nešto što će me smiriti. Neko mi je maznuo kutiju.
Pas mater, štaje samnom.


x Komentari [9] x


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Credits.^^
x Prilagodila: Sk8designs
x Design: SummerKisses

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Since 29th December 2008.

Fallen angles at my feet
whispered voices at my ear
death before my eyes
lying next to me I fear
she beckons me shall I give in
upon my end shall I begin


Ima jedan dečko zbog kojeg radim svašta.
Ali ne postoji ni jedan dečko zbog kojeg bi se
mijenjala.
To je dobro, jel?
Godine su totalno nevažne. Važno je da sam dio mase.
Nisam nitko i ništa sve dok se ne uvučem u kožu.
Ljudi kažu da sam teatralna, neki da sam vesela neki da sam depresivna.
Vjerujem da sam moćna. Da mogu promijeniti.
Volim analizirati, ljenčariti tamo gdje ne treba i zapeti tamo gdje treba.

I Think this is a Dream. I really do.





Ok, ovo će biti prazno. Tako mi paše.

Coco Chanel
MTV
Brandy i kola
Rum
kiša
čaj od šipka
Philip Morris
korzeti
medo Šampi
fast food
šparoge
zelenjava