every day
you're getting more closer to me.
Svibanj tj. zašto bi naslov morao biti o glavnoj temi o kojoj se piše?
Zar mi nije ovaj moj novi dizajnić baš predivan. Oči mi uživaju :D haha
Jučer sam izjavila svom plišancu Šampiju ljubav. Bilo mi je baš toplo u krevetu a vani je padala kiša. Jednostavno mi je tako došlo. Činilo mi se kao da je proljeće odletjelo negjde daleko. Za Metallicu ću se doslovno satrat.
Kiša, blato, snažni metalci koji pogaju, 7 do 8 sati stajanja. Hladnoća.
Pomolite se za mene, ljudi od vjere, ako vas ima. To će biti spektakl ali i tijesna groznica. trideset tisuća.
Metalaca i metalki. Ja među njima, to je nešto nevjerojatno što kola mojim žilama ovih dana.
Euforija. Uzbuđenje, oh Metallica.
Ja ne mogu vjerovati kiši u svibnju. Mjesecu čije boje su zelena, žuta kao maslačci ili podnevno sunce, plava kao bistro nebo, crvena kao poljski makovi i bijela kao pokoja gradska tratinčica.
Nadam se da ću preživjeti svu tu agresiju i hladnoću.
Tko je utopio svu tu ljepotu ?
Nije da se pretjerano bunim kiši općenito, ali ona kiša koja traje danima i koja tjera lišće da padne sa drveta mi se nimalo ne sviđa.
Javit ću vam dojmove sa Metallice, a njih će biti dosta ne sumnjam u to uopće.
Jeste li se ikad zapitali zašto moj blog nema slika?
70 post. Zašto tako malo pišem a imam puno toga za reći?
Vaša Templey.

x Komentari [4] x


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Credits.^^
x Prilagodila: Sk8designs
x Design: SummerKisses

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Since 29th December 2008.

Fallen angles at my feet
whispered voices at my ear
death before my eyes
lying next to me I fear
she beckons me shall I give in
upon my end shall I begin


Ima jedan dečko zbog kojeg radim svašta.
Ali ne postoji ni jedan dečko zbog kojeg bi se
mijenjala.
To je dobro, jel?
Godine su totalno nevažne. Važno je da sam dio mase.
Nisam nitko i ništa sve dok se ne uvučem u kožu.
Ljudi kažu da sam teatralna, neki da sam vesela neki da sam depresivna.
Vjerujem da sam moćna. Da mogu promijeniti.
Volim analizirati, ljenčariti tamo gdje ne treba i zapeti tamo gdje treba.

I Think this is a Dream. I really do.





Ok, ovo će biti prazno. Tako mi paše.

Coco Chanel
MTV
Brandy i kola
Rum
kiša
čaj od šipka
Philip Morris
korzeti
medo Šampi
fast food
šparoge
zelenjava