ponedjeljak, 07.01.2008.

........................NIKAD.................................

Ne znam više kamo me vodi ovaj život....
Nisam s tobom pa mi nije ni važno
Ali bez tvog osmjeha ne mogu, on me ispunjava, daje mi snagu...
Iako sam bez njega, bez ljubavi...
Nitko ne zna kako je to biti tužan čovjek, biti prazan iznutra,
Nemati snage živjeti...
Ali moji snovi nisu tako prazni,
U njima još živiš ti...
Samo me to još drži da ne padnem na dno,
Samo mi to pomaže da se potpuno ne izgubim...
Ali kad cujem tvoj glas
Sva tama nestane
Ti si vjetar u mojoj kosi,
Ti si komadić koji me čini cijelom....
Koliko se moram boriti da opet budeš moj
Još vjerujem u nas...
Čekam bez tebe
Čekam još jedno svitanje...
A ti si negdje s nekim
Ja sam bez tebe..
Bez ikoga....
Cijeli život voljela sam te
I sada za mene postojiš samo ti...
Mada to nećeš znati nikad
















THE PAIN WON'T GO AWAY


19:55 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.