Diralica, Diralica, prafa si frtlarica.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis blogovja
My personal cyber playground.
No, no...
Ne budite pervezni odmah.

Obilazim...
Mononoke,
Zel'čka,
Paula,
Imbecille,
Ptica

R.I.P

Č(p)ičkica
Nina



Treća kutija
Ovdje bi trebao biti tekst.

Četvrta kutija
I tu.

13.02.2007., utorak

Pjesmeopauli.blog.hr? You say I'm a dreamer, I say you're not believer!

Pišem novi jer je onaj stari
Koje otkriće

Uglavnom.

U pretprošlom postu 30 i nešto komentara...
U zadnjem - petnejstak!?

D'oh. Dobro.

no

Image and video hosting by TinyPic

Sutra je Valentajns dej. Njanjah.
A kad smo već kod Valentajns deja...

Ja oču da mi neko pokloni ovako nešto. smijeh
Nije li to dražesno?

Ajmo! Mateja?
Da. Mateja je jedini kandidat, znam.
Samo što bi Matejina poezija bila tipa:

Sunce je raspizdilo svoje zrake,
vrapci se deru ko konji,
mene piči depresija,
u duši mi opsesija,
jebo mater ako te ne volim.


Ma nema veze. Poezija k'o poezija. Ko ju kuži.
Mateja, već sam ti ja napravila sve, dat ću ti lozinku i kor. ime, a na tebi je samo da razvijaš svoj talent.
U svakoj pjesmi, naravno, mora bit moje ime.

Uvjet.

P.S: Zovem se Paula, ljubavi. cerek

Sad idem u Konzuma. Sniženje je na knjige 50%.

HAHAHA.

P.P.S: Oću puno komentara da se mogu hvalit prijateljima kako ja imam puno prijatelja koji mi svakodnevno ostavljaju komentare jer nemogu ni jedan trenutak bez da me vide čuju ili posjete (na blogu).

A sad idem.






- 16:52 - Ne čujem te, ne čujem te... (12) - Tralalalala... - #

09.02.2007., petak

ĐRKS.

Ovih dana se u klupi cerimo ko napušeni. dead

6. i 7. sat koncentracija naglo opada i dolazi do...

Privremenog stanja neuračunljivosti, neprestanog cerekanja i tako...

Bar u mom slučaju.

Nekidan na 'rvackom. E to je bilo smešno.

...A onda je Razrednik zamotao jedinicu u omot. namcor

X: Vidila san neko svjetlo! Iznad kuće!
Y: Isus?
X: Ma nije ti to Isus, blicalo je.
Y: Pa Isus!
X: Ma Isus ne blica, on odma upali.


X: Y, ti si cura bez morala. no
Y: Mda

...

Y:Jel to ima ikakve veze što se ja prostituiram?


Khm, da.

U Statistikama mi piše da najčešće pišem postove navečer i prijepodne. Znači prije i poslije ŠKOLE.

To dokazuje moju predanost školi u učenju i moju ambicioznost veću od kupljenja smeća po gradskoj rivi.

Iako mislim da je to pošten i dobar posao, dakako.

Inače bi bili zatrpani smećem. yes

heureka

Nda. Uredila sam blog.

Prekrasan dizajn imam. Neću vam reć di sam ga nabavila.

HA! Umrite od ljubomore.

A ja odoh u školu.

Adijo.
- 12:29 - Ne čujem te, ne čujem te... (17) - Tralalalala... - #

03.02.2007., subota

6 - 4 = 3.

Danas sam došla do zaključka da unatoč činjenici da konstantno idem na repeticije, ja u biti neznam oduzimat ni zbrajat. Ah, valjda zato i idem na repeticije.

Heureka? namcor

primjer 1.

Ona: Ajde, oduzmi to.
Ja: Pa oduzela sam, to je 3n.
Ona: Ma kako je 6n - 4n = 3n!
Ja: Ajme, jesam glupa! To je samo 3! Bez n!
Ona: Ma nije. Šta ti je.
Ja: Ma KAKO NIJE!?!? Vi ste se zbunili.
Ona: KAKO JE!?!?
Ja: 6n - 4n je 3n!
Ona: Nije!
Ja: Je!
Ona: To je 2n.
Ja: Pa to...to sam i rekla... dead

primjer 2.

Ona: Šta ćeš sad tu radit?
Ja: Stavit ću u zagrade.
Ona: Ne.
Ja: Je, je...vidiš...tu staviš u zagrade i po form...
Ona: NE STAVLJAŠ NIKAKVE ZAGRADE. -˛-'
Ja: MA STAVLJAŠ!
Ona: Ajd baš stavi da vidimo rezultat.

...

Ja: Evo. Sad ćemo provjerit u rješenjima.
Ona: Ajde...
Ja: Skoro mi je točno! Samo nazivnik je malo drugačiji!
Ona: burninmad
Ja: To se kao ne računa!?


I najboljima se zna omaknit. Ja sam neotkriveni talent.

Sjetimo se samo Einsteina.

Štafeta izbrisana zbog eksplicitnih slika i sadržaja. (Moderator, 03.02.2007., 20:18)

I'm watching you.


wave

Bok čao bok bok.








- 19:06 - Ne čujem te, ne čujem te... (9) - Tralalalala... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.