ponedjeljak, 14.04.2008.

Now you're gone

Evo jedan od dužih postova....
Nadam se....
U zadnje vrijeme mi se neda pisati domaće zadaće....
Zapravo neću uopće u školu....
Zašto postojii škola?!
Samo slušam muziku,grlim medu i ...
Moj medo mi je najbolji prijatelj....pa razmislite on je uvijek uz mene....nikada mu nije dosta maženja...nikada mu ne smetam....i on me stvarno voli!!
My Teddy
Nije kao ovaj na slici zato kaj sam ga ja napravila...
Nisam kupila ovo mjesečni ok što znači da nešto ne valja samnom....
Počela sam šparati u kasu....umjesto da trošim....
Danas sam išla u papirnicu kupiti 2 bilježnice i kemijsku koja mi uopće nije trebala....
Ali....takva sam ja....
Ove godine sam kupila 13 pernica...zamislite kakva sam....
Nesmijem u grad zato kaj se nesmijem doma vratiti bez vrećica...
U 12 testova sam ispala ovisna o shopingu ali šta mogu....
Mama je jako ljuta na mene...
Ne shvaćam što se događa samnom....
Kao da sam bolesna....a neznam od čega...
Čak sam pomišljala na to da ''posudim'' karticu od mame i idem u shopping sama...sami zaključite kakva sam....
A da post ne bi bio predugačak....uglavnom moram u školu ajde bok!



12:07 | Komentari (15) | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.