srijeda, 02.04.2008.

How cud you....i steel love you...no mether what...

Evo me...
Mogli ste vidjeti da uglavnom stalno počinjem post s evo me i to....
To je još jedna moja mana kao .....točkice.
HEHE
Obožavam gledati seriju stvorenja i ponekad se tako ježim da ono....
xD




Ma inač .... nadam se da ste dobro.....
U subotu idem bratiću na krizmu.....
Jedva čekam...
Volim ići na slavlja....
Ta neka i to.....
Ma ono....



U školi super...
Dobila danas 5 iz glazbenog....
Naštrebala ženske i muške pjevačke glasove....
Izdiktirala sam ko nikad do sada....
E ono....




Počela sam skupljati one karte Bella Sara....
Ma ok....
Neda mi se brinuti se o tim konjima....
Već bed mi je držati karte u rukama...


26.04.08 idemo u Cerovačke špilje....
Mi akači i osmaši...
ono....
Biti će dobro....
Ja volim ići na izlete...
Uvijek se zabavim i nedam da mi neke osobe pokvare dan....
Obožavam samo 2 stvari na izletima....
1.vožnja autobusom zato kaj se u autobusima svašta događa.....hehe....
2.kraj kada kupujemo suvenire...nitko ne prođe bez poklona u obitelji...hehe...




Danas na školskom je bilo super....
Uzeli smo uže od gimnastike i jedna je vrtila a druge su preskakale....
Kada te uže udari ti vrtiš...
Tijana moja mala se švercala i skakala po zraku...
Hehe....


Nadam se da ste nekome provalili dobru foru tao kaj je bio 1. april


I love you but i don't know why....



20:53 | Komentari (5) | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.