nedjelja, 16.03.2008.

Tomorrow's getting harder make no mistake...

Ej dosadno....
Sada sam bila vani na biciklu išla sam si kupiti slatkač...
Njami...Image Hosted by ImageShack.us
I tak....neke sam zvala ali nitko se ne javlja....
Joj....
Jučer sam upoznala jednog slatkog Bračanina....ah....
Zove se Mario....
Baš je sladak....
A tek smiješan....joj....cerekcerekcerek.....
I bili smo ove godine u supetru zajedno ali.....se nismo upoznali samo smo se pozdravili....jojburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad!
Neda mi se sutra u školu...
Zašto škola uopće postoji....ha???
<3
Daj ajde.....Kaj da pišem.....
hm???hm???
Jučer sam išla u parkić sa Tijanom i cikitom....i onda su one otišle doma.
Pa sam srela Maria, ali ovo se sada priča o mariu iz razreda.
I onda smo zajedno išli gore po srebrnjaku...utrkivali se...XD!
A idem bythumbupwave



17:21 | Komentari (7) | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.