ponedjeljak, 03.03.2008.

I tak...on i ja...jeep...savršeni...I love him so much...

Weee...
Nemojte misliti da sam sretna uvijek kada napišem weee....moja ruka to napiše NE ja....ok?
Bubana sam....ćiha....aaaa....cry
Mrzim kada sam bolesna....
Curi mi nos....imam 39,2 ahhh....
Zašto bolest uopće postoji....namcormislim da je nema možda bi ljudi bili sretni...
Ili ne....
Ponekad me neke slavne osobe tako živciraju trošeći svoj novac u luksuz, aute itd.
Ima ljudi koji nemaju ništa....i onih koji misle da imaju sve....ali oni zapravo nemaju ništa....možda su siromašni ali imaju osobnosti....imaju ono što bogati nikada neće imati....
Ali nisu svi bogati takvi...
Gledam tv i tam neki na mtv-u se hvali kako ima 50 auti....i kuću ko....
Najgora emisija mi je ona neka New York, di ženska pozove njih 5 u kuću i sada se oni bore tam za nju,natječu i to....a kaj je najgore ona ide skoro svaku večer s nekim od njih na spoj...mislim ženska se prodaje..ono...
Sviđa mi se kako je Angelina upotrijebila svoj novac....hehe....
Ćekaj ako sada nastavim ovako pisati neću moći stati....tak da uglavnom poanta mi je bila da shvatite kakvi ljudi postoje....
I niš tak....
On, ja..........aaaaaaa.....
Još vas držim u neizvjesnosti....dogodilo se nešto.....nas dvoje....aaaaa......
Niš veliki kiss njemu i Cikiti....cerekkiss
Oni koji čitaju post, a idu samnom u razred....varaju se ako misle da je iz razreda....
I mogu joj poručiti...haha...ovaj put sam ja pobijedila....hehe....cerekbelj



18:07 | Komentari (4) | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.