srijeda, 20.02.2008.

Sorry...nisam bila dugo...oprostite....we....

Evo me....
Tu sam.....
Nisam bila dugo....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Proljeće na vratima....
Nadam se da opraštate...
Nego....
Još prije sam iz matematike dobila kulju,ispravila sam ju na 3!
Nije odlično ali ok je.....
Promijenila sam mišljenje o HIGH SCHOOL MUSICALU nevolim ih baš tako jako...
Ok ono Zaca još volim...
Wee...
Razmislila sam zapravo volim Titanic....
Tj. moje mišljenje će se uvijek mjenjati pa se naviknite na to...
Neki dan sam se zbog toga posvađala sa Tijanom zbog moje promjene raspoloženja.....sorry tiči...crycrycrytakva sam.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Uglavnom....smotana samzujozujozujozaljubljena.....(šala)cereklud
Ajme kaj da napišem....
Ajmo opisivati dečke weeeee.....
Mario:mali smotuljak....smotan ko ništa,voli neku samo dečkima poznatu curu...hehe...sjedi s paulinom...barbi zaljubljena u njega ko tuka a on ništa....

Mislav:mali plavi,slatki,smotan,vrtuljak,pametan,nadam se da sada nije tu i ne čita ovo,inače....bila sam u njega neko vrijeme...mislim i sada mi je jako sladak...

Marin:budući Bectham,isto ima kosu,smiješan,moju susjed....

Darin:mali,plavi,PUNKER,sjedi ispred mene,sluša Rock Ima dugu plavu kosu....
Dosta o dečkima....
Ne molim vas kao neki KOMMAJ TE ME....nisam toliko očajna....
HAHA....
Ma daj.....
Joj....
Sada mi je na top ljestvici prijatelja od dečkiju Marin....pa pljesak za njega....
Weee....
idem ja by....
POZDRAV CIKITI.....!!!!!!!!
HAHA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zamislite se.....slika je....




20:00 | Komentari (2) | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.