24.03.2006., petak

Just skanking to the heavens with Bob

Finally sam i ja malo došla sebi,pohvatala sve propušteno (a zapravo nije bog zna šta) i sjetila se dragog mi blog.haer-a.Jer previše je i meni gledanja ovih slika,a mogu mislit kako je drugima.
*
Vidim,sve nekakve novosti na ovom čudu,em slike splitskih školaraca na razuzdanim zabavama po lokalnom groblju,em neki smajlići koji su,ako ćemo iskreno pretty lame i stava sam da im to stvarno ne treba,al znamo svi onu staru:ko voli,nek izvoli(najčešće upotrebljavanu kao odgovor na vječno pitanje upućeno nadobudnim newcomerima na lokalnim televizijama u njihovom prvom intervjuu koji nije za školske novine,svima poznato:Što mislite o homoseksualcima?),em neke novosti sa boxevima...
Huh,previše je to za mene i moju jedinu trenutačnu zanimaciju:opčinjenost činjenicom da sunce IPAK nije zaboravilo na moje trenutno prebivalište.
*
Nadasve primamljive i prilično ostvarive (ukoliko budem dobra,fina i pristojna) ideje nagnale su me da se ostavim nepotrebnih debilana,kolektivnih a prilično glupih zajebancija i počnem učit.
I moram priznat,razlike su vidljive,makar ne koristim Jar,Lenor,Cilit bang i slične obožavane nam proizvode čijim smo reklamnim spotovima doslovno napadnuti,a isti ti mi kvare doživljaj gledanja Seinfelda na malo većem ekranu od onog kompjuterskog.
Dakle,mijenjam se.
*
Pisala sam jednom o onoj listi prioriteta i kako se zapravo na toj listi stvari jako jako brzo izmjenjuju,svađaju se koja će na prvo mjesto..Opet se svađaju.Do nedavno je bilo smireno i stabilno.Opet je fajt unutra,al nekako mi ne smeta..Mislim da je i bolje:)
*
O mom stanju ne bi baš.Zna ionako cijeli svijet sad,pa je bolje da šutim.
*
Nekako nisam pametna(to se samo tako kaže),pa pišem reda radi,nek se djeca vesele.
Otkačilo se,nekako samo od sebe..sve te baze i ideje,sve te shemice i isfuravanja.
Zakačilo se nešto drugo,potpuno različito a opet tako isto.
*
Kraljica Majka je,valjda zbog promjene atmosferskog tlaka i pozitivnih vibracija koje su napokon krenule prema nešem skromnom domu,konačno opet ona stara.I zahvaljujem cvijeću i drveću na tome.Jer konačno mogu pitat ima li šta za jest bez da kao odgovor dobijem peglu u glavu i iščašeno rame.Jeeej!:)
*
Konačno topliji dani,sjedit ćemo na klupicama na brdašcu i pjevat popularne Joline i Claudijine hitove,pogledavat se sa smješkom i umilnim pogledom žicat kune.Napokon:)
*
Metro-gayish Velika bijela psina je,u skladu sa novom Diorovom kolekcijom za proljeće/ljeto 2006. dobio novi imidž.Friško ošišan,još samo nekoliko dana blještavo bijel,a i dalje tako umiljato i iznenađujuće pametno stvorenje.
*
Kave nisam odradila.Nitko,ali nitko nije bio dovoljno manje lijen od mene da napiše onu tako klišej,a tako svima dragu rečenicu:Oćemo na kafu?
Nema veze,znam ja da svi ipak,deep down inside izgaraju od želje da me upoznaju i plate mi kavu s mlikom ili možda Nes od vanilije.
*
Dugoročno gledajući,možda ipak ima nade za mene u Beogradu ili Pragu.Vidjet ćemo,al do tada sam u Christianiji.Jednom,nadam se..vozit ću se kabrioletom po cijeloj Europi,ić na onaj prokleti festival i neću 7 dana znat kako se zovem,a onda ću zgodnim Brazilcima pokazat ljepote naše obale.Sa zadnjom točkom:Dubrovnikom-gdje ćemo zajedno sa mojom biology teacher imat woohoo party do zore.Zabavno,ha?A iz checkered auta će se čut Sunshine reggae.
Wouldn't it be nice?
*
And now,ladies and gentlemen,Back to everyday life.My mommy says I'm special,no matter what other kids say.And they say it's stupid.But we know it's a plus.And all the chaos deep down..it actually has nothing to do with this.Cause all of my hopes drowned into Čokolino and a glass of Cockta.Why does it always happen to me?Don't know,maybe it just isn't meant to be.

- 23:47 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (28) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away