05.02.2006., nedjelja

kulturološki i psihološki gledano

Možda je baš to razlog šta navodno pišem bolje postove?A možda su baš lošiji?
Sve šta je moglo bit jednostavno,postalo je komplicirano.Smotano,prevrnuto,uvrnuto,zamotano u papir od depresije sa vrpcom ironije,sarkazma i tišine šutnje.
Zloba mi nije slabija strana.Što ne objašnjava moj osjećaj krivnje,ali..
Zapravo je tanka granica između jednostavnosti i priprostog,plitkog gledanja na stvari i onog maloprije spomenutog,kompliciranog,punog pametno smišljenih,sročenih i izgovorenih rečenica..
Možda kad bi bila malo više obzirna ili malo manje nezahvalna?A zašto ne bit poput onih sa hrvatskim grbom i raspelom u dnevnom boravku?Zašto radit propagandu sa krivim porukama?
Šta i kad jesmo zaljubljeni?Glasni?Ponosni?
A opet..zašto ne?Jer JA smatram da nisam toliko vrijedna i da ipak to sve skupa nije bilo potrebno u tolikoj mjeri.Baš kao ni onoliko šećera u čaju.I na kristalnom podu ili na mojim hlačama.
Sebična?Jako..Ali s razlogom.Što ne znači da mi nije žao…
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je jedan fusion.Da.
Next..gibanje u ritmu..Malo sporijem doduše,jer su ubili malo atmosferu s instrumentalom..al dobro.
Ekipa je bila dobra,zaebancija..čak i beštimanje na netom ugledanu elementarnu nepogodu u obliku snijega,a ja u univerzalkama.
Image Hosted by ImageShack.us
Čak i smijanje kul ekipi koji su probabli tamo zalutali..s majicama JAMAICA iz Terranove.Al dobro.Ljudi smo,zaboga..ima nas svakakvih..
mlado,pijano,upušeno..a nisam ja : )
Image Hosted by ImageShack.us
Dakle..dobra muzika..dobra ekipa..
..and the crowd went wild
Image Hosted by ImageShack.us
Neki primjerci muškog spola…uf…pogotovo dobri : )
..and the crowd went wild again
Image Hosted by ImageShack.us

Kasnije još veća zezancija.I punkeri s navodnim upaljačem. I jebemti Mesničku I ko je izmislija!
I slikavanje ispred Sabora.hehe.Višeminutno pisanje višesmislene poruke..uz povremene provale nekontroliranog smijeha..I ružno pače koje plače.

Moja mama mene ne voli pa nije došla autom po nas.(iako smo skoro završile u Križevcima)
Ona više voli mog self-centered psa.Koji je khm.Meto-gayish pas.Sa modrim kaputićem.Hell yeah.
Ponavljam..extremely self-centered pas..kojemu je glavna zanimacija ležat u mojoj sobi I gledat se u ogledalo.
Image Hosted by ImageShack.us

Da..jučer sam bila sretna..Jako-jako.I moja mala prijateljica I njene prijateljice I prijatelj.I moj veliki prijatelj.I moje najdraže prijateljice.
I da..bila sam sretna.
You can see it…self-centered ja: )
Image Hosted by ImageShack.us

Da..i ajmo svi u chwaru u cehtvrtak,9.og…bit che blogeri,yeah!: )

- 15:15 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (23) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away