22.11.2005., utorak

Blood stained lip and a fucking shotgun of snow

Današnji dan,popraćen vidno niskom temperaturom donio je,osim snijega,i neke druge jednako loše stvari.
Počevši od jako glupo i nepotrebno iskorištenih 8+13 kuna,preko neuspjelih pokušaja pisanja smislene i u podosta područja upotrebljive književne vrste,do bezobraznog izravnog napada na moju osobnost i privatnost,barem što se tiče organiziranja vremena,ako tu uopće ima privatnosti.
Zanemarimo li i usput idealnu i nepobjedivu kombinaciju fizičke iscrpljenosti,psihičke nestabilnosti,mentalne nespremnosti i emocionalne smrti,also known as killer combination za totalno uništit čovika do kraja,dan je bio na dobrom putu da se,uz svesrdnu pomoć mojih kolega iz cd-playera,izvuče iz krize svih mogućih oblika i veličina,no to se po dobrom starom Murphyjevom zakonu nije moglo dogoditi.Jer "nikad nije tako grozno da ne bi moglo biti gore" i "sve što može poći po krivu,poći će",a kao što je općepoznato,te parole svakodnevno uzvikuju glasovi u mojoj glavi(dobro,barem 4 od njih 5...),pritom povećavajući mogućnost da se iste situacije zapravo i dogode.
No,poučena prijašnjim vrlo sličnim iskustvima,odlučila sam se kao Feniks ilištajaznamštaveć dignut iz pepela,iz sjene,sa stolice i krenuti u novu,bolju budućnost blještavo osvijetljenom stazom,asfaltiranom cementom uspjeha i dobitaka,sa klupicama od sreće i smijeha...
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*Bullshit!*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
Odlukom koja je rezultirala mojim buntovnim ponašanjem i odbacivanjem svega ponuđenog,pa makar to bilo i dobro,zapravo sam nesvjesno samo sebi štetila.Pritom sam još i usnicu raskrvarila.Odbacujući svaku pomisao na nešto drugo osim muzike,zablokirala sam.A na satu ne smijem slušati discman?Joj,nitko mi to nije rekao.Baš neobično,mislim,uzmemo li u obzir činjenicu da idem već 10 godina u školu.
No dobro,nakon lažnog sjaja u očima kojeg,onako usput,mrzim jer me samo podsjeća na nedostatak iskrenog istog,ona linija koja je inače grafički prikaz mog raspoloženja,naglo se podigla.Za cijelih 0,75.Bez većih nadanja,krenula sam istim putem,po posoljenim stepenicama.
Pomišljajući na sve stupove,automobilske gume i uglove koji uopće postoje u mojoj ulici,ono malo divno stvorenje je na mene skočilo tek što sam,umorna,gladna i smrznuta otključala vrata koja su dala naslućivati da nikog nema kod kuće,time što su bila zaključana dva puta.Uz već uobičajeno lajanje,skakanje,režanje i sve popratne radnje koje ta mala neman može obaviti u panici i neizdržljivoj boli zbog 5 sati provedenih zatvoren u kući,u neindetificiranom pokretu nastradao je moj šal,što je bilo dovoljno da zamrzim cijeli svijet..barem ono što je od njega ostalo od igre Rizika u mojoj glavi,u kojoj sam uvjerljivo i bez sumnje bila glavni gubitnik.A dok sam razmišljala o velikoj uroti za koju sam bila sigurna da protiv mene spremaju svi stanovnici ovog grada,pa čak i onaj netko gore,debeli vozač plavog Fiata me nemilosrdno vratio u stvarnost skoro me pregazivši nasred zebre,na kojoj,in case you didn't know,ja imam prednost.Ne ti..JA!
Kao pokvarena trešnja na vrhu šlagom prekrivenog voćnog kupa u jeftinoj slastičarnici u vlasništvu albanske obitelji,počeo je padati snijeg.Taman da poništi sve grozne stvari koje su se danas dogodile i pretvori ih u još gore.Smješak na mom licu bio je očekivan.I zaista,nasmijala sam se.Onda kad je ružna plavuša zapela cipelom za poluraspadnuti komad ružnog smeđeg kartona na mokroj ulici.
...A čuperak na mojoj glavi sve je to sa zanimanjem pratio.

- 16:35 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (18) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away